![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting
2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ 4. Gerben - BBQ + overnachting 5. Wytze - BBQ ...betaald 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting ...betaald 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting ...betaald 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting ...betaald 10. Marco - BBQ 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting ...betaald 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ 14. Lennart - BBQ |
|
||||
|
||||
![]() Nou als het hetzelfde weer wordt als dit weekend...!
|
||||
|
||||
![]() zou wel erg mooi zijn!
Nu iedereen nog even op tijd de financieën regelen ,en dan is alles klaar !
|
|||
|
|||
![]() ![]() voor wie het niet weet |
|
||||
|
||||
![]() En waar is het lijstje van de meeting gebleven?
|
||||
|
||||
![]() Lijstje van de meeting hoeft niet wel? Iedereen die wil komen komt maar
![]() Heb er echt zin in! De camper van de week even klaar maken. En zien of de Passat ook meegaat ![]()
|
||||
|
||||
![]() lijstje is niet nodig , de meeste van de 'club'zijn er toch wel ,en reken maar dat er nog wel meer vw rijders komen kijken !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb vrijdag vrij, even de laatste puntjes klaarmaken en dan schoonmaken en poetsen. Hopelijk is de auto BH er dan ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het weer van dit weekend is een droomscenario!! Ik hoop echt op dit weer! Dat word echt lachen op de camping
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ah, daar hebben we Pieter Storein
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je mijn geld nog niet binnen dan?? Ik ben het in ieder geval al wel kwijt ![]() ![]() Ik heb er al zin in ![]() ![]()
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 07-10-2007 at 22:06. |
|
||||
|
||||
![]() Update per 8-10 8:30
![]() 1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting 2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ 4. Gerben - BBQ + overnachting 5. Wytze - BBQ ...betaald 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting ...betaald 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting ...betaald 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting ...betaald 10. Marco - BBQ ...betaald 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting ...betaald 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ 14. Lennart - BBQ |
|
|||
|
|||
![]() Zonneschijn (%) 40
Neerslagkans (%) 10 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 Minimumtemperatuur (ºC) 6/11 Middagtemperatuur (ºC) 13/15 Windrichting ZW Windkracht (bft) 3 verwachting voor zaterdag als de mensen de knaken even over maken naar lobbes kan de man naar de slager om gehakt ballen in tomaten saus Last edited by voklswien : 08-10-2007 at 08:02. |
|
||||
|
||||
![]() Die van mij kan er ook bij hoor Johan!
|
|
|||
|
|||
![]() Antje en Daniel - BBQ Betaald
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En die op de BBQ? Dan BBQen wij anders hier dan in Veenwouden volgens mij... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Update per 8-10 18:30
![]() 1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting 2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ ...betaald 4. Gerben - BBQ + overnachting ...betaald 5. Wytze - BBQ ...betaald 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting ...betaald 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting ...betaald 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting ...betaald 10. Marco - BBQ ...betaald 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting ...betaald 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ ...betaald 14. Lennart - BBQ |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
IKEA voer ![]() ![]() 1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting 2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ ...betaald 4. Gerben - BBQ + overnachting ...betaald 5. Wytze - BBQ ...betaald 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting ...betaald 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting ...betaald 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting ...betaald 10. Marco - BBQ ...betaald 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting ...betaald 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ ...betaald 14. Lennart - BBQ |
|
||||
|
||||
![]() En wederom wat info!
De tent word donderdag al geplaatst. Incl. verlichting en een hittekanon achtig ding. Zaterdag is iedereen de hele dag welkom! Wil je om 10 uur komen om je tentje op te zetten. Doe dit dan! Er is een natuurgebied vlakbij, erg leuk om even te wandelen! Schoonpa kan je er alles over vertellen. Ik ben er zelf eind van de ochtend ofzo, moet de jetta ook nog even poetsen ![]() Er zijn wel een paar parkeervoorschriften te volgen, dit ivm het zeiknatte gras. Ebut wilde er wel voor zorgen dat iedereen een goed plekkie krijgt. Alvorens de camping op te schroeien dient men de auto te parkeren naast het huis en zich te melden bij de receptie. Dan zal Sietske wel vertellen waar je wat op kan zetten. Eerst zo maar weer even! |