![]() |
|
|||
|
|||
![]() golf 2 weer in ere herstellen !!!!
wel de rally grill er weer in doen hoor !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eens!
|
|||
|
|||
![]() Zou ook voor de MK2 gaan !
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ook. Een originele auto is uiteindelijk altijd het meeste waard.
|
|
|||
|
|||
![]() Doe gewoon wat jezelf wil. Het zijn jouw auto,s.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ging voor de wob g60.
|
|||
|
|||
![]() maken ruud ...hij is al geschorst ...lekker recht laten trekken
en dan mooi rustig aan weer zoeken om plaat delen en opbouwen ga eerst eens praten met de man in kollumerzwaag wie weet valt het reuze mee en ehhhh vind een golf 1 niet echt bij jou passen zo als gister toen je hier was .....nee maken die wob das jou auto ![]() Last edited by voklswien : 28-10-2007 at 17:29. |
|
||||
|
||||
![]() Geen twijfel mogelijk, de G60 weer terug opbouwen. De Golf 1 kun je verkopen zoals ie is, of schorsen en stallen tot je er het geld en de tijd voor hebt.
Een G60 blok is nou niet echt moeilijk te vinden, en het hoeft niet uit zo'n bijzondere auto als deze gehaald te worden.
|
||||
|
||||
![]() Maken!! Een MK1 G60 zijn er al een aantal. Een echte goeie WOB G60 zijn er niet heel veel meer
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zou voor de g60 in een mk1 gaan
![]() Ferry
|
||||
|
||||
![]() Hahaha Ferry..............volgens mij ben jij tot nu toe de enige die voor de Golf 1 'kiest'...
Denk dat ie nu echt overgehaald is.. ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een knik in het dak is niet het einde van een auto hoor! daarom is de carroserie nog wel recht hoor ,is gewoon een kwestie van de auto weer goed recht trekken op een richtbank ,dan is de knik er zo weer uit ,waarschijnlijk hoef je het dak niet eens meer te spuiten dan ! Ik zou zeker de Mk2 G60 weer maken Ruurd !!!! ![]()
Last edited by jettaracing : 28-10-2007 at 18:51. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedankt alberto ![]() ![]() wat je zegt golf 1 is wel mooi. maar mis toch wel mijn wob g60 ![]()
|
||||
|
||||
![]() g60 weer maken ruurd! Zo'n mooie aparte auto moet eigenlijk wel weer de weg op! Rally frontje er weer in en gaan met dat ding! Ik vond het altijd al een supermooie auto
![]()
|
|||
|
|||
![]() Gewoon die MK I opbouwen en je blok flink tunen dan gaat er een nieuwe wereld voor je open.
|
|
||||
|
||||
![]() Kijk nog iemand die het met me eens is
![]() @Chris ja ach beetje tegen de draad in moet toch kunnen :P
|
||||
|
||||
![]() Nou Ruurd ik geloof dat ik mij maar bij de rest moet voegen, en dus zeggen dat je die G60 weer op moet knappen zo'n auto is vele malen meer bijzonder dan een type 1 g60, naar mijn mening dan.
Dus succes met opknappen, en als je hulp nodig hebt dan bel je maar. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens!! Een golf 1 G60 kun je nog altijd maken, een originele WOB wordt lastiger. En de WOB is toch ook net iets comfortabeler dan een golf 1. Succes met je keuze.