![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goede omschrijving! ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() kerst = vreten op aarde
![]() heb er niet zo veel mee ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Oeh altijd al een keer willen doen, kerstboom naast het zwembad zetten en lekker van het zonnetje genieten
![]() ![]() Enjoy! |
|
||||
|
||||
![]() @ Lennart, Je bent in Zuid Afrika geboren toch? Maar gezien je achternaam, zijn je ouders Nederlanders of Zuid Afrikaans? En woont er nu nog familie in Zuid Afrika?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb niets met kerst, het is nog slecht voor het milieu ook! Moet je zien hoeveel stroom men extra misbruikt voor al die klotelampjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() ah joh, stel je niet aan, dat valt best mee... in de rest van de kamer staan alle lampen uit en branden kaarsjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet je direct waarvoor je het hele jaar zuinig bent geweest met stroom en energie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de vettige vreetdagen... Ach wel gezellig, en weer een paar dagen van de baas
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, ik geef wel een paar keer extra gas met de 16V. Even wat onverbrande benzine moeder natuur inpompen ![]() M'n vriendin zet bijna altijd alle lampen uit en steekt 200 kaarsen in de fik.
|
||||
|
||||
![]() vandaag ff wat foto,s geschoten in mn straat en park
hadden wat wintertaferelen in eindhoven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nogmaals deze foto,s zijn vandaag geschoten
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij showed mijn Christmasspirit... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En mijne! ![]() ![]()
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 21-12-2007 at 12:53. |
|
||||
|
||||
![]() Hier een sfeerplaatje uit Oss ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee richard moet je voor de gein maar eens even door strijp rijden
|