![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is wel goed verkleurt soow op de foto te zien, maarja het blijft zonde !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die jongedame ken ik, is net zo'n GTI als de mijne enkel 5 deurs en staal. In ontzettende &*%$%^ staat is die wagen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() om 2045 uur golf 1 gele koplampen volgens mij rood bij quatebras
|
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen rond een uur of 10.00 uur een scirooco 2.
Een donker blauwe 1, rotonde dokkum lauwersseewei.
|
||||
|
||||
![]() ik zat vanmiddag te sleutelen aan me MK1 en toen zag ik in mijn ooghoek een Jetta 1 voorbij komen...
Waar: in Lelystad, hij reed de Delta in... Type: Jetta 1 (rabbit front?),
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo das hard gegaan ![]() ![]() ![]() Een wieltje eraf jagen is niet zo erg, maar met die weer is het veels te fris zonder dakkie... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Van de week deze twee bussen gespot in het centrum van Den-Haag.
|
||||
|
||||
![]() wie o wie kwam ik vanmiddag tegen in een zeer nette polo g40 vanaf tank station esso ( horst ) snel weg op, en toen richting venray.
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag in dokkum op de parkeerplaats bij de gamma enz....
Groene golf 1 rond een uur of 17.30 a 18.00 uur Denk zelf auke ?
|
||||
|
||||
![]() nee, had ie ats"en er onder?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij staal, maar kan ook ats zijn. Dan kan het die met staats bobeheer ook nog zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat vermoed ik dus ook ook gezien het tijdstip hij werkt bij kiers en is meesta rond die tijd op weg naar huis in de buurt van dokkum komt hier niet op t forum
|
|
||||
|
||||
![]() vanmddag tegen half6 rode golf1 met wielkastverbreders en dubbele vierkante koplampen tussen kollumerzwaag en westergeest.
golf2 in kollummerzwaag met dubbele koplampen zwart staal |
|
||||
|
||||
![]() Heb ik deze vanmorgen gezien nabij een school waar de kinderen net uit kwamen .
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En deze om 10u ? in Twijzel.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb jou ook wel gezien kerel ![]() ...tja hylco even van school gehaald he ![]() Last edited by Alberto : 31-01-2008 at 08:50. |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen bij Amersfoort een grijse golf 1, Gti look stond namelijk LS achterop met kenteken 34-XZ-NL. Iemand van hier?
En in de gemeente Voorst bij een woonhuis 2 Super Strakke Kevers. Iemand van hier? (deel 2) |
|
||||
|
||||
![]() vanavond om 22,30u langs de A50 zon 15 km voor zwolle bij een benzine pomp op de parkeerplaats een vrachtwagen van koopmans achterop een bergingsvrachtwagen
![]() overigens wel een mooi gezicht zag t alleen erg kort reed er in volle vaart voor langs met mn 1.1 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was het wer eens zo ver ? ![]() ![]() gebeurt wel vaker ![]() Last edited by Alberto : 31-01-2008 at 08:45. |
|
|||
|
|||
![]() 5 min geleden een rode corrado in kollumerzwaag !