![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij ligt aan je velg marco, dat je kapjes niet goed passen. Ik kan me niet voorstellen dat een opel velg de zelfde "kom" rond de boutgaten heeft als een vw-velg...(diepte, radius etc.?) Het is maar een suggestie.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Het vergt even wat kunst- en vliegwerk maar als je eenmaal de manier weet om ze erop te klikken is het een fluitje van een cent. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze zelf ook gehad die caddy 2 doppen, daar heb ik nooit problemen mee gehad, maar indien het kapje de naaf raakt of niet diep genoeg over de bouten valt, zal het nog niet blijven zitten... Misschien is dat het geval? Verder heb je helemaal gelijk natuurlijk..........
|
||||
|
||||
![]() Ik denk zelf dat ik de verkeerde wielbouten heb en dat de kop of rand te klein in diameter is om te kunnen klemmen.Het zijn nieuwe bouten van de velgenhandelaar geen origineel vw.
Zou hier nog verschil in kunnen zitten en dat de kapjes daarom niet blijven zitten ???? |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Na een hele drukke periode heb ik nu eindelijk tijd gehad en de oude bouten van mijn jetta eens geprobeerd.De kapjes blijven nu wel achter de bouten zitten maar er blijft erg veel spelling over ?????Ik krijg ze in geen geval vast geklemt in de ronding van de velg. Wat doe ik nou verkeerd?????? Ik snap er niks van. Groet Marco |
|
||||
|
||||
![]() zeer mooie cabrio hoor... die stale wielen vindt ik er niet onder passen.. zet die lemans er maar onder veel mooier.. gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je doet niks verkeerd. Ze klemmen alleen op de bouten. Die ronding van de velgen heeft daar niks mee van doen. Dus beter als dit zal je het niet krijgen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das mooi klote dan.Als ik dat had geweten was ik niet eens aan de kapjes in combi met deze wielen begonnen. Misschien dan maar kapjes van een caddy 2 bestellen. Sluit dit wel mooi aan of is dit hetzelfde verhaal ??? Groet, Marco |
|
||||
|
||||
![]() Nu de jetta verkocht is ben ik van plan de cabrio wat grondiger aan te pakken.
Op mijn verlanglijstje staat: Custom-made voorbumper Zijknipperlichten uit zijschermen verwijderen evenals de antenne Kleine parkeerdeukjes verwijderen Cult-society lijstje op de achterklep 2 kleine golf 4 spiegels Spuiten Zwart leren Colorconcept recaro's Schroefset En als het budget het toelaat misschien toch maar weer rs-en maar dan wel in 17" en anders de le-mans replica's eronder. We zullen zien hoever we met het budget komen ![]() Groet, Marco |
|
||||
|
||||
![]() Project is al niet zo klein meer zo onderhand
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt ik weet alleen niet hoe ik het woordje mini uit de titel kan halen. ![]() Groet, marco |
|
||||
|
||||
![]() Er is vast wel iemand die dat uit kan leggen, ik weet het ook niet... Mods?
|
||||
|
||||
![]() alsje
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dankje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klinken erg leuk je plannen, vindt het een mooi model een golf 3 cabriolet!
Ik houdt je topic in ieder geval in de gaten, veel plezier met het opbouwen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heel mooie cabbie !! plannen horen zich ook ni slecht aan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Omdat ik erg twijfel tussen helemaal laten spuiten af gedeeltelijk (alleen front ivm steenslag) vandaag de cabrio maar eens goed gepoetst en de zomerwielen eronder gezet om te kijken hoe ie er nu uit zag.
Zie foto's Voorkant Achterkant Omdat mijn vrouw er dagelijks mee rijdt en ook weleens boodschappen ermee doet vind ik het zonde om hem helemaal te spuiten. Ik denk dan ook dat ik alleen het front laat doen en de parkeerdeukjes eruit laat lepellen. Tot zo ver de updates Er volgen binnenkort meer o.a de schroefset zodat ie eindelijk flink kan zakken. ![]() Groet, Marco Last edited by MarcoPolo : 02-05-2008 at 13:13. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() hier een foto waar we het over hadden vanmiddag. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind de gaten rechts boven toch wel erg dicht bij elkaar zitten zo op het eerste gezicht op de foto dan. ![]() |