![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit was ik ook van plan, alles was al geregeld..........totdat mijn vrouw mij het heugelijke nieuws melde dat er een derde op komst was. Spijtig heb ik geen 3 armen, maar er wordt aan een ontwerp gewerkt om de 3 namen te verwerken in een grotere tattoo voor op m'n rug. |
|
|||
|
|||
![]() beste mede vw/tattoo bezitters,
na het zien van het tattoo discussie topic ben ik wel nieuwsgierig geworden naar wie er hier allemaal een tattoo heeft !? dus laat maar is zien ![]() ![]() en voor iedereen die het niks vind, lekker niet kijken ![]() gr. Martijn p.s. dit is mijn "plakplaatje" : ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier de mijne
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Iemand wel eens naar Maimi Ink gekeken op Discovery dat is echt
![]() En dat grietje wat daar af en toe werkt. ![]() ![]() Ik heb zelf geen tattoo, maar is echt een aanrader voor de tattoo liefhebber. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() ik kijk ook miami ink .. 's nachts om 1 uur komt dat (de herhaling althans)
ik ben zelf 'tegen' tattoo's.. tegen in de zin van lichaamsverminking (om het zo te zeggen) maar de verhalen en lifestyle die erachter zitten vind ik WEL boeiend, vandaar dat ik het kijk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Echt een super programma.. Ik vind het echt een vorm van kunst. Heb zelf (nog) geen tattoo Last edited by Iv0 : 22-08-2008 at 21:56. |
|
||||
|
||||
![]() hebben er nog meer forummers een vw tattoo ??
Ik heb het vw logo op me duim, thumbs up voor vw ![]() Nadeel van een duim tattoo is dat de tattoo al best vervaagd is door het vele werken met de handen. Binnenkort maar eens laten bijwerken ![]() Ben nou een flinke "bier buik" aan het kweken, wil graag een tattoo van een kever op me buik. Kevers horen onder een afdakje ![]() ![]() Maar ben toch best benieuwd of er nog meer zijn op het forum met een vw tattoo ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 22-08-2008 at 22:15. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat vind ik ook, maar als je ook ziet hoe dat grietje (Cat) een Tattoo zet van een foto wat die mensen dan bij zich hebben. man man wat mooi. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() ![]() streepjecode in m,n nek.. inmiddels prikkeldraad rond m,n nek en een piratenschip op m,n rug.. foto,s volgen nog. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben benieuwd naar je nieuwe tattoo's. trouwens, een leuke begonia heb je daar in je handen vast ![]() grtz.
|
|||
|
|||
![]() heb een topic gemaakt waar je je tattoo kan showen
![]() http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=45583 gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
da,s een tomaten plant zonder tomaten ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Yep, op dit moment nog maar 3 plaatjes maar wel plannen genoeg. Ben nu aan het sparen voor mijn halve mouw (komt aan sterren vast)..
Aller-eerste tattoo: ![]() Waar sleeve aan vast komt geweven: ![]() Vrouw + stier = lompe koe? (ik ben vrouw, en stier, en lomp haha) ![]() En voor de rest alleen wat extra gaten :Y)
|
||||
|
||||
![]() Dit is de mijne waar nog aan gewerkt word
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren weer geweest voor n sessie, 3/4 sleeve is nu byna klaar.
Japanse styl met Koi en samurai's enzo. Zal binnenkort s wat foto's plaatsen.
|
||||
|
||||
![]() @ vw golf: HELE mooie tattoo!
Zelf ontworpen of laten doen? Mag ik vragen wat zo'n geintje nou kost?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben benieuwd naar het eindresultaat Pim....graag met foto ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt! Heb zelf de tekening gemaakt, achteraf wel een paar dingen verplaatst omdat dit beter uitkwam op mn arm. Is nu helemaal ingekleurd, alleen de binnenkant nog. Maar dat is voor de winter. Prijs weet ik nog niet omdat hij nog niet klaar is, tot nu toe ongeveer 600,- Laat het doen bij Painted Flesh in Hardenberg ![]() |