![]() |
|
||||
|
||||
![]() In navolging van het flyer topic..
Ik kan me mateloos iriteren aan mensen met tig woofers in de auto die dan de hele meeting verdreunen.. Wordt er echt gestoord van. Ben er soms wel eens door van een meeting weggegaan.. Afgelopen zondag stond er iemand met z,n baby pal achter z,n auto met geopende klep met tig woofers er in te genieten van het onnmoemelijke gedreun met kindje in de armen,ik vindt het onverantwoord... Even voor de goeie orde.. Vindt het allemaal super om te zien hoe het er allemaal in is gebouwd.. Maar vindt wel als je wilt dreunen ga dan gewoon naar db drag meetings.. Weet zeker dat er meerdere mensen zijn die er zo over denken want hoor vaak veel commentaar er over.. Ben wel eens benieuwd naar jullie meningen hier over?? ![]()
|
|||
|
|||
![]() helemaal mee eens vind ik ook irri maar hoort er wel een beetje bij
dat showen haha |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er opzich niet zo heel veel problemen mee, alleen hangt het wel van het tijdstip af...
Op summermeet begonnen mensen al om 7 uur hardcore te draaien, en dat vond ik niet echt lekker wakker worden:P Dus daar had ik wel last van, maar overdag heb ik er geen problemen mee...
|
||||
|
||||
![]() ik vindt niet dat dat bij de show hoort.
je ziet de lui met veel pk's ook niet de hele dag sprintjes trekken over het meeting terrein |
|
||||
|
||||
![]() Is inderdaad irritant, vooral omdat niet iedereen dezelfde muzieksmaak heeft! Ga dan naar db meeting..
Gr. Rutger
|
||||
|
||||
![]() Sluit ik me helemaal bij aan!
|
|||
|
|||
![]() jullie worden ouder
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zelfde mening Hans.
|
||||
|
||||
![]() Het hoort er voor somige mensen juist bij, omdat die met muziek bezig zijn.
Andere staan met de motor kap open vanwege de motor ombouw. Ook dan zijn er mensen die liever de auto willen fotograferen met de motorkap dicht. Ik persoonlijk vind het veel erger dat er 35 dezelfde golfjes 1 staan met allemaal bbs velgen en chrome bumpers. Dan kom je eigelijk voor niets kijken. Of ben ik te retro, en zit ik nog te veel, bij de baarlo en de echte mania meetings. |
|
|||
|
|||
![]() http://www.volksforum.com/albums/sh...p?i=52372&c=129
Dit was ook zo'n leuke discussie.. erg jammer dat de eigenaar nooit weer heeft gereageerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Chrome bumpers op een golf 1 en 3 delige bbs-en is juist retro voor het geval dat je dat nog niet door had. ![]() En ja Hans ook ik wordt een dagje ouder en irriteer me kapot en gasten die: A: Over het meeting terein rijden en even moeten laten zien en horen hoeveel pk's ze wel niet onder de kap hebben en vervolgens als een debiel over het terein scheuren. B: De kofferbak open doen en met hun eigen muziek(vaak hardcore), de muziek van de meeting willen overtreffen met hun gedreun. Ook ik ben er wel eens met barstende koppijn voor van een meeting gegaan door al dat gedreun. Maar ja zal wel aan de leeftijd liggen (36 jr) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je wat geluid IN de auto hebt, is het is het de bedoeling dat het er in blijft
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij worden er hier een paar mensen een beetje ouder .......
![]() Ik kan het wel met de meesten eens zijn hoor ,dat je niet de hele dag een stuk gedeun aan de oren wilt horen ,maar als ik bijvoorbeeld op een duitse meeting kom ,dan maken ze daar geen probleem van ,als je de muziek even aanhebt! Terwijl als je dat hier doet ,de meesten bijna je subs er uit willen rukken ! (bij wijze van spreken dan he ![]() Zoals bijvoorbeeld op MIVW ,daar hadden ze een complete sound installatie met DJ ,daar hoefden de auto's met subs niet eens aan ,want die hoorde je niet eens meer ! En daar hoor je eigenlijk geen commentaar over....... Het hoort er allemaal bij jongens ,ieder z'n hobby denk ik altijd maar ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er nooit zo'n last van, maar misschien is m'n gehoor al genoeg beschadigd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er geen bezwaar tegen dat iemand zn muziek even aanzet, de hele tijd het volume op max is wat anders natuurlijk. Wat ik wel klote vind is de muziek die door de organisatie zelf is geregeld, staat altijd net een of twee tikkies te hard en is meestal fouter dan fout en totaal onsamenhangend qua stijl of opbouw. Ik weet wel dat iedereen een andere smaak heeft, maar maak er wat van, of maak van tevoren de playlists denk ik dan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die stond idd vrij hard, en mijn stijl was het ook niet helemaal maar het is altijd nog 100X beter dan bij elke auto een andere beat die tegen elkaar in staan te dreunen.. Of van die gasten die de hele dag in hun eigen auto blijven zitten???? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vooral Duitsers draaien kansloze muziek. Hoofdzakelijk duitstalige wanabee rap.
En dreunende vliegtuigen en formule 1 geluiden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat begrijp ik nou ook nooit? Meestal ga je naar een meeting om auto's van anderen te bekijken en voor de gezelligheid!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mee eens! En dan heb je ook nog van die mensen die hun vriendin meenemen die daar vervolgens heel de dag in de auto ligt te slapen, laat dat arme meisje dan thuis..