![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey zwager! die foto was ik al kwijt ,zo was hij inderdaad ook erg mooi ! Ik ben iig erg tevreden over de variant ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit zo.
Veel plezier ermee gr Marco |
|
||||
|
||||
![]() Wordt zo weer een erg nette auto wytze. Elk detail wordt weer aangepakt, zoals we gewend zijn. Interieur ziet er zo weer mooi uit!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier de vari @ Vw-speed meet !
![]() was volgens mij één van de schoonste auto's daar ..........de mequiars Nxt tech wax 2.0 heeft z'n werk wel gedaan ![]()
Last edited by jettaracing : 02-03-2009 at 23:11. |
|
||||
|
||||
![]() Ja ,ik heb een foto gevonden op het net @ vwspeedmeet ! Kun je heel mooi zien hoe de verlaging staat!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog even een fotootje van de oude achterveren en dempers.........
![]() ![]() En na weer een week rijden na de speedmeet mocht ie wel weer eens gewassen worden ![]() ![]() Mooie rode veren en gele schokdempers ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Glimmen !!!!! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie auto. zag ik het zondag goed dat er wat roest bij de achter deuren achterramen zit . is een kwaal bij de variant's . maar zal bij jou wel goed komen
|
|
||||
|
||||
![]() Zodra het weer het toelaat en de vrouw de auto niet elke dag meer gebruikt voor de kids ,ga ik daar zeker mee aan de slag !
Alleen rijd de auto nou elke dag en heb ik er nog geen tijd voor gehad ,maar dat komt goed !
|
|||
|
|||
![]() had niet anders verwacht zo je topics te zien . en bijna elke variant heeft het.
|
|
||||
|
||||
![]() En weer een kleine verandering op de variant !
Heb vorige week van Alberto even een spoiler meegekregen om te proberen ,en heb deze maar van hem overgenomen want ik vind het wel luxe staan op de variant . Zat wel een beetje werk aan ,maar het resultaat is weer mooi geworden ! Dus ik ben nu ,dankzij Alberto , de eigenaar van een erg zeldzame Yachting Henry Lloyd edition spoiler ! deze vervangt dus de vr6 onderspoiler ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() staat super , vanmiddag ff in het echt gezien , niks mis mee
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit wytze
![]()
|
|||
|
|||
![]() dikke lik man
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Stoer!
|
|
||||
|
||||
![]() Staat gaaf!
Blijft de VR6 spoiler stof happen in de schuur, of wil je hier nog vanaf? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zit ondertussen op m'n vaders golf Mk3 ,die had weer de zoveelste imitatie stuk . ![]() Daar hebben we vanmiddag nieuwe schokbrekers onder gezet , nu veert de auto een stuk minder diep in bij het nemen van de verkeersdrempels . ![]()
|
||||
|
||||
![]() Okay, goed terecht gekomen dus!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat een prachtwagen, zit deze topic is op m'n gemak door te lezen, maar echt super netjes gedaan.
![]() ![]() Trouwens, welk type velg en band zit er onder? staan net zo mooi, als niet beter dan die Brock B1's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo! even een topic uit t stof ,en tevens even de vraag (ja ,wel wat laat ![]() Ik zou iig voor een tdi gaan ,ik ben er iig erg tevreden over ,zeker wat betreft de rijeigenschappen van een tdi ,een mooi koppelverloop ,en meer dan genoeg vermogen met zo'n 110 pk , al is een 90 pk versie ook erg lekker om mee te rijden hoor . Wat betreft de velgen ,het zijn een set 'CSA' velgen ,in de maat 7,5x17 et 35 ,met een set 205/40x17 Nankang banden . Nog even over de golf zelf ,ja ,eigenlijk is er niet veel nieuws , al heb ik inmiddels wel de achterasrubbers vervangen ,evenals de achterste remcilinders en alle remslangen ,zodat de auto weer veilg de winter door kan . Heb Zaterdag nog wel een set originele Mk3 'Bonrath' Airintake's gescoord op de plaatselijke sloperij ![]() Vond dit wel weer bij de Jettaracing's style passen ,dus bij deze ![]() Maar heb natuurlijk wel eerst de airintake's aangepast ,want de reden waarom er nu zo duidelijk airintake op moest staan ........ ![]() Dit heb ik er eerst maar even afgeschuurd ! ![]() Vind het zelf eigennlijk best wel strak staan zo ![]() Nog even met deze set erbij langsgeweest ........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()