![]() |
#41
|
|||
|
|||
![]() vind dat van Toyota stuk netter , en stuk kleiner
(bedankt Domi , stond niks op de zaak vanmorgen , dus komt mooi uit ) |
#42
|
||||
|
||||
![]() Klopt Alberto staat ook super dat was het idee ook maar volgens mij gaat dat slangetje naar een overloop potje waar overtollig in gaat en nadien weer automatisch opzuigt doormiddel van vacuum.
Zo gaat het bij de meeste japaners.
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#43
|
||||
|
||||
![]() Mijn oude opel manta ,die had ook alleen maar zo'n overdrukdop op de radiateur en ook geen extra expansievat .
Zolang je zorgt dat de dop op het hoogste punt zit en je een beetje ruimte overlaat voor uitzetting dan moet het kunnen . zoals bij die IQ ,dan zit ook de dop een paar cm hoger op de slang . Dat slangetje loopt dan inderdaad naar een potje toe ,maar zoals bij een oude manta loopt dat gewoon in de open lucht ,net onder de radiateur . Als de druk te hoog word komt de lucht er wel uit ,en als er eventueel ietsje vloeistof meekomt loopt dat wel via het slangetje onder de auto . Ik had er een 2,4 injectie inliggen toen en die werd wel gebruikt !,en heb er nooit problemen mee gehad .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#44
|
||||
|
||||
![]() ![]() dit systeem dus .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#45
|
||||
|
||||
![]() yup, bovenste deel van de radiator vul je daar niet en daar kan de vloeistof zich dan uitzetten
|
#46
|
||||
|
||||
![]() Heb effe de search gebruikt en buiten dit topic niet echt iets gevonden dat m'n vraag behandelt...
Bij de Audi is het nippeltje op de radiator afgebroken waar dat dunne slangetje op gaat, dat naar het expansievat loopt. Morgen heb ik de auto wel echt nodig, dus wilde effe weten in hoeverre het kwaad kan om zonder dit slangetje te rijden. De gaten dop ik dan af. De dikke slangen van en naar de radiator zijn uiteraard wel aanwezig / in orde.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#47
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dat slangetje ook afgedopt en heb er de gehele zomer mee gereden.
Dus kan geen kwaad ![]()
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#48
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Gerard. Dalijk de boel maar nieuw afvullen en ermee naar 't werk tuffen.
![]()
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#49
|
||||
|
||||
![]() ![]()
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#50
|
||||
|
||||
![]() @gerard:
hoe heb je het verder opgelost dan en waar vul jij je kvs bij? ben er bij mij ook nog niet over uit hoe ik het doe. maar je reservoir is weg dus nu je dat gat hebt afgedopt...
__________________
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI |
#51
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een KVS potje achterop de motor gemaakt beetje verborgen.
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#52
|
||||
|
||||
![]() heb je daar een foto van?
__________________
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI |
#53
|
||||
|
||||
![]() In mijn topic staat wel een foto van mijn motorruimte.
Maar er zijn zoveel mogelijkheden om het op te lossen. Bv tussen de bovenste slang een dop maken wat velen doen.
__________________
Built NOT Fucking Bought Last edited by GerardMkIIVR6 : 13-04-2010 at 12:39. |
#54
|
||||
|
||||
![]() Snel ff opgezocht
![]() ![]()
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#55
|
||||
|
||||
![]() thnx
netjes opgelost zo!
__________________
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI |
#56
|
|||
|
|||
![]() denk dat hier het verschil tussen helemaal geen expansievat en eentje die is ingebouwd in de radiator niet helemaal duidelijk is.
bij veel golf 2 ombouw in engeland wordt een e36 325 radiator gebruikt. voldoende koelvermogen, ingebouwd reservoir met vuldop aan rechterzijde als je voor de auto staat. heb er effe niet op gelet waar de uitgangen zitten... je kunt er anders ook eentje laten maken uit alu...
__________________
www.mivw.nl |