![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nja, hij start nu wel iets beter, maar nog niet ideaal. Hoop dat het morgenavond beter is
![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64708
|
||||
|
||||
![]() Iemand een korte how-to om de gloeispiralen te vervangen?
![]()
|
|||
|
|||
![]() accu min pool los nemen. de vier kleine moertjes van de koperen strip er af draaien .de strip verwijderen van je gloeibougies. bougies er uit draaien ,de nieuwe er weer in. dan de strip er weer op monteren met de moertjes . ik gebruik hier altijd een ringratelsleutel voor om de moertjes erop te draaien. vooral die achter de brandstofpomp van cil 1 en 2 is een heel gepruts. ps ik gebruik altijd nieuwe moertjes met een vast ringetje wand die kan je een beetje aan drukken met je ringsleutel als je hem er weer opdraait. succes. oja accu niet vergeten.
|
|
||||
|
||||
![]() Wat voor strip? Die 4 soort leidingkjes die er haaks op staan?
Edit: Ik zie hem al ![]()
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 15-01-2010 at 14:12. |
|
|||
|
|||
![]() om wat meer ruimte te maken kan je je brandstof leidingen er ook misschien ook even beter af halen.dan kan je er wat beter bij. de gloeibougies zitten vlak onder de inspuit norzels.
|
|
||||
|
||||
![]() Als ik de accu los heb [beide polen] kan ik die strip dan niet laten zitten? Wat een rotplek man
![]()
|
|||
|
|||
![]() brandstof leidingen er even af heb je wat meer ruimte .dan moet het kunnen. de strip moet er wel af. leuk voor je knokkels haha. succes.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, en kleine rottige sleutel 8 waarop je amper grip hebt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jongeuhhhhh wot bist no wer oan t dwaan .....
Dat metalen stripje tussen die draden IS je zekering ...... die zit in een zwart kastje tegen je schutbord aan . Al getest of je gloeierij werkelijk stroom krijgt? Anders heeft vervangen van gloeibougies ook geen zin natuurlijk .
|
|||
|
|||
![]() sa te hjerren mat der ma wat hulp ha ut driesum wei .want ik wiet net at ut oars wol klear komt.
|
|
||||
|
||||
![]() As dat no ris koe
![]() Nee, geen spanning ![]() Ik pak de min van de accu en de koperen strip van de gloeiers. Niks. Van de min van de accu naar dat zekeringblokje ook niks. Verder trek ik niks los... geen idee wat wat is.
|
|||
|
|||
![]() nee je haalt twee dingen door elkaar als je met de gloeibougies bezig haal je de accu even los voor de veiligheid .dan kan je geen sluiting maken met het motorblok .eerst dit even .en dan later even de zekering testen .misschien is het beter om even een ander der na laten kijken .ga nu naar huis zit namelijk op het werk. gr.
Last edited by bigdaddy : 15-01-2010 at 15:58. |
|
||||
|
||||
![]() Heb de bougies nog vast [een nu volgens mij kapot, te vast gezet], accu ook vast en op gloeien gezet. Op de strip niks en op de 'zekering' niks.
|
|||
|
|||
![]() even er een monteur er bij halen ,anders verniel je de boel ook nog gr.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, rotzooi
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Linksom is los? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal niet beweren dat ebut zijn auto niet start door vlokkende diesel maar bij -10 en dan zonder verwarmd brandstoffilter gaat een dieselmotor echt wel problemen hebben. Doe er gewoon even een paar liter benzine of peteroleum bij dan heb je dat iig uitgesloten. (vanaf dit weekend wordt het weer koud namelijk)
|
||||
|
||||
![]() Nou, het geval was dat hij helemaal niet gloeide... en als het goed is heeft jettaracing dat gisteravond verholpen, en een paar nieuwe gloeispiralen gemonteerd.
Vannacht en vandaag even de accu laden, en ik hoop dat ik hem vanavond weer op kan halen.
|
|||
|
|||
![]() moet wel lachen .
Wat ben je aan het beprutsen . Je hebt kennis genoeg in je vw familie ? |