![]() |
|
|||
|
|||
![]() Karen was zo lief om vandaag ff wat foto's te maken :tu:
![]() ![]() ![]() het is dus een vento 2.0 gt geworden.. een org US :E org us opties #airco #cruisecontrol #dubbele airbag #leeslampjes achterin #zonnekleppen met spiegels en lampjes #3e remlicht #us koplampen #achterlichten smoke/rood (moet nog checken of het org us is) #sml's #us stadslichten #middenconsole met bekerhouders en achterklep bediening en armsteun #schermen zonder knipperlichten vast nog wel wat vergeten :LOL: plannen #dorpels vervangen #apk #alarm storing maken #schroefset #smoke hella's (heb ik al) #sportuitlaat met TDI eindstuk (heb ik al) #92er gril (heb ik al) #16inch bbs rs lorinser met zwart hart 8j&8,5j (heb ik al) #of 17inch bbs rf 3delig (heb ik al) #evt recaro's of leer? dat was het wel zo ongeveer :tu: |
|
|||
|
|||
![]() vandaag samen met karen maar ff de handen uit de mouwen gehaald en de vento gewassen en gepoetstv :tu:
de lak heeft toch nog een echt prof poetsbeurt nodig en ben zelfs bang voor een spuitbeurt :? op zwart zie je echt alle krasjes enz :SCRATCH: 1 sml doet het nog niet.. denk het contactje veroest. maar hij glimt weer 8) ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke aankoop Vincent (en karen natuurlijk) !
Zeker een leuke basis voor een project !
|
|||
|
|||
![]() Zoek Nog Een Handige Harry Die De Dorpels Wil Lassen En Auto Nakijken Incl Apk
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een heel mooi project Vincent! Hier is nog wel wat eer aan te behalen. Zeker met een paar leuke velgjes er onder... ik hou dit topic even in de gaten!
|
|
|||
|
|||
![]() thanks,
als het goed is rijd hij deze week nog ![]() ![]() dan weet ik eindelijk hoe hij rijd/start/of kuren heeft ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag weer ff tijd voor de jetta/vento
om het alarm te resetten kreeg ik de tip om de accu pollen ff om te draaien, helaas heeft dit niet gewerkt dus hij doet het nog steeds niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi US Jetta
![]() Succes
|
|||
|
|||
![]() EN HIJ RIJD
![]() en hoe... damn lekker zo'n 2.0 met automaat ![]() nu maar snel apk regelen en schroefset monteren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de jetta is naar jettaracing toe voor apk en complete checkup
![]() hopen dat hij er goed doorheen komt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd of hij de roetmeting haalt dan...
|
|
|||
|
|||
![]() als het goed is heeft hij de roetmeting gehaald
er komen 2 nieuwe dorpels in, alle oliesoorten en filters worden vervangen. nog wat klein spul en valt voor de rest wel mee zo te horen.. hopenlijk is hij komende week ergens klaar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() das een goeie roetmeting bij een benzine......
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedoelde roestmeting ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren bij Jettaracing even bekeken, en wel een leuk ding. Zit volgens mij nog wel werk in, maar zeker een erg leuke basis!
Succes Vinnie!
|
|||
|
|||
![]() kwam vandaag op ebay toch org gt's tegen :tu:
zelfde achterlichten en logo en zelfs de wielen zijn org :E ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal ook een beetje proberen dit topic te updeeten
![]() Ik ben inmiddels aan het Apk project begonnen , en de eerste dingen zijn al gedaan ! -Sml werkt weer -Olielekkage is verholpen -L spiegel zit erop -en de koelvloeistoflekkage is gevonden ,maar daar moet eerst een onderdeel voor worden besteld ![]() deze is gaar en lekt , morgen een nieuwe bestellen , de dorpels zijn inmiddels besteld en zullen morgen binnenkomen ,dus kan ik daar ook aan beginnen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo alvast even een kleine (apk) update over de vento
![]() De onderdelen hebben even op zich laten wachten , maar de koelwaterflens is ondertussen binnen ,en kon gemonteerd worden , en kon de auto weer geheel lekvrij rijden ![]() Ook waren de dorpels er al,en ben ik vanmorgen met de dorpels begonnen , ........en ben er de hele dag mee zoet geweest ! ![]() er word maar een deel van de dorpel gebruikt ,om dan geen spuitwerk hoeven te doen ,maar toch een goede reparatie te kunnen uitvoeren . En om nog maar eens te zeggen tegen alle Mk3 bezitters , zet géén krik onder de dorpel bij een Mk3 , want op den duur kost dat je de dorpels!!!! ![]() wat hier dus ook is gebeurt bij een vorige eigenaar! Dus meteen de hele lengte van de dorpel er maar uit gezaagd , en er moest ook nog een deel van de binnenzijde /bodem vervangen worden . ![]() Dan na een aantal uurtjes slijpen , passen ,meten ,primereren met zinccoat , en laswerk en slijpen ziet het er dan zo uit ![]() Na nog een keer alle laswerk te hebben gecheckt , hier en daar nog een gaatje extra dichtgelast tussen de lassen in , geprimerd en een laagje plamuur voor de afwerking ![]() ![]() Ja ,er komt later toch weer een skirt overheen ,maar dit is wel zo netjes natuurlijk . Strakgestuurd , en geprimerd , zowel de buitenkant alswel de bodemkant . ![]() Ondertussen zijn de gekit en zitten ze in de steenslagbescherming , en zijn getectyleerd . Kunnen ze mooi een nachtje drogen , volgende week de remmen nog nakijken , en dan kan ie voor de apk ![]()
Last edited by jettaracing : 11-10-2010 at 19:00. |
|
|||
|
|||
![]() goed bezig, schiet al lekker op zo!
![]() even netjes afwerken dadelijk, en je kunt er weer een hele tijd tegenaan! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag de jetta even schoongemaakt ,ivm alle stof en dergelijke , en zo zwart lijken de dorpels ook een stuk netter (al komen er natuurlijk nog wel gti skirt's overheen )
![]() ![]() Rijd trouwens wel lekker zo'n automaat, en toevallig zag ik dat ie ook nog net op een leuke Mijlenstand stond ![]() ![]()