![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eventueel te koop een orginele zwarte harde hemel golf 1 gti.
Het is een zeldzaam object en niet veel geleverd. Hemel mag weg omdat mijn golf ook te koop staat en ik de hemel niet ga inbouwen. LET OP: het betreft hier ALLEEN de hemel dus zonder toebehoren, zoals rubbers en andere montage delen. Hier is nog wel aan te komen, maar is wel een uitdaging, maar misschien ben je zelf wel handig genoeg en heb je deze spullen niet nodig Op de foto's is te zien dat de hemel aan de linker en rechter kant iets wat gekrast is, mogelijk kun je dit fixen als je handig bent. Hemel word NIET verzonden, bezichtigen kan in Breda ![]() ![]() ![]() ![]() Prijs: 500euro, maar voor het volksforum 100euro ![]()
Golf 1 Gti '82 1.8 8v 112pk Audi a3 1.8T 20v 224pk Last edited by janwillem701 : 31-10-2010 at 21:04. |
|
||||
|
||||
![]() en de prijs?
|
||||
|
||||
![]() prijs bijgezet
|
||||
|
||||
![]() Is deze met normale rubbers te monteren, weet iemand dat????
|
|
|||
|
|||
![]() Nee...je hebt nogal wat zeeeer schaarse delen nodig om deze hemel te monteren.
|
|
||||
|
||||
![]() Heer de Onderdelen lijst voor Hemelschaal wat je nodig bend:
wat vet gedrukt is kan ik nog aan komen. 1x Rubber voor zijruit voor wagens met hemelschaal (Links). 1x Rubber voor zijruit voor wagens met hemelschaal Rechts). 1x Binnenverlichting voor wagens met hemelschaal. 1x Paneel Hemelschaal. 5x Parker voor Paneel Hemelschaal. 2x Afdekking voor wagens met hemelschaal. 2x Afdekking voor daktravers voor wagens met hemelschaal. 4x Afdekkap voor baut voor wagens met hemelschaal. 4x Clip voor Hemelschaal. 1x Hemelschaal 1x Zonneklep Links voor wagens met hemelschaal. 1x Zonneklep Rechts voor wagens met hemelschaal. 1x Roser. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee,maar kan de rubbers nog wel voor je regelen. |
|
||||
|
||||
![]() Als je wil mag je me wel vertellen wat dat allemaal kost en hoe te krijgen is.
doe maar per pm, alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds te koop, zeer uniek, zou zonde zijn als deze hemel verloren gaat