![]() |
|
||||
|
||||
![]() SOW !
Deze caddy is flink in prijs gestegen toen hij van eigenaar wisselde. Eerst stond deze op marktplaats voor 900 en nu voor 1700. Wel jammer dat op deze manier de prijzen zo omhoog gedrukt worden.... http://link.marktplaats.nl/398304151 |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan nergens in de advertentie terug vinden dat JIJ hem moet kopen..?
|
||||
|
||||
![]() Nja, Arnaud, feit is wel dat op deze manier de hobby voor veel mensen onmogelijk wordt.
De ene zal niet wakker liggen van 1000 euro meer of minder, terwijl 'n ander daar lang voor moet sparen en veel voor moet laten. Zou jammer zijn als dalijk de auto van 't volk een hobby wordt die enkel voor de grootverdieners mogelijk is. En altijd maar oeh en aah roepen werkt ook niet. Er moet ook zo nu en dan eens kritiek kunnen worden geleverd, en dat is wat ie hier doet. ![]() Een beetje geld verdienen op een auto is niet erg, maar dan hoort wel de nadruk op verdienen te liggen, en niet op incasseren, afzetten, opstrijken, etc. Verdienen krijg je door er wat voor te doen, en dan vind ik de manier hoe Misha (dan noemen we de naam maar weer) zijn auto's kocht er verkocht een stuk eerlijker (al was die marge ook wel erg hoog) dan wat de laatste tijd telkens gebeurt. D'r wordt geen flikker aan de auto gedaan tussen koop en verkoop, maar de nieuwe prijs is wel minstens een verdubbeling van de oude.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb nergens neergezet dat jij hierop moet reageren.. ? Quote:
Idd... Er staat elders een gewone audi coupe quattro te koop die voor 1900 gekocht is en nu na een paar jaar 6000 moet opbrengen met roest en al. Een paar jaar terug kon je met geluk nog voor weinig zo,n ding vinden en ging al je geld in onderhoud zitten wat wij hier op het forum volgens mij helemaal niet zo erg vinden maar tegenwoordig is het zo dat je je auto moet aankopen voor het 3 tot 4 dubbele van wat je er een paar jaar terug voor betaalde. |
|
||||
|
||||
![]() Simpel verhaal van vraag en aanbod, gecombineerd met de aanschafwaarde van een product delen door arbeid,tijd en omkosten.
|
|
|||
|
|||
![]() miles echte miles
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk kwam de beste man erachter dat de auto toch wel erg veel ruimte in zijn schuurtje opslokt...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Een paar jaar terug kocht je voor 200,- een rotte spijlbus die je voor de onderdelen uit elkaar trok, nu doet een vergelijkbare roestbak (patina/vintage noemen sommigen het) al gauw 5700,- en dan is de huidige 'aanbieding' vaak nog slechter dan de bus die ik in 2000 uit elkaar trok. Alles wordt ouder en vergelijken met wat iets een paar jaar geleden kostte is leuk voor het sentiment, maar daar schiet je nu niks meer mee op, toch ?? Ik zie hier ook aanbiedingen (Audi80 union, met schade, nu 500,-) voorbij komen, maar niemand die nu instapt, de auto opknapt en over een paar jaar gaat cashen, want we willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, nietwaar ??
Last edited by Area51 : 25-11-2010 at 16:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk...dat is waar het om gaat ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is één groep. En dan heb je nog een groep die met minimale inspanning en tijd maximaal geld wil verdienen op 'n 13 uit 'n dozijn auto. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gut, en ik maar denken dat het om de cilinderinhoud ging ....
|
|||
|
|||
![]() Vraag en aanbod?!
Het is maar net wat een gek er voor geeft en uiteraard zouden jullie dat nooit doen......! |
|
||||
|
||||
![]() Hij moet er nog even retro of oldschool bij zetten............is die zo € 2000,- waard.
|
||||
|
||||
![]() Van een liefhebber voor een liefhebber
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En met verstopte kransslagader, also know as pijn in 't hart. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lekker bezig broodliefhebbert ![]()
|
|||
|
|||
![]() mensen, dit een verschijning gewoon jammer genoeg veel voorkomt!
![]() het is hun ogen een manier van ''verdienen''. nu is dit nog maar 800 euro, je moet ze de kost geven die er 2/3 of zelfs 4000 euro er op zetten. Is gekkenwerk natuurlijk maar toch! Dit is gewoon een eindeloze discussie, die je nooit wint en zelfs niet verliest! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mijn caddy stond hier te koop voor 4500 uiteindelijk is hij verkocht voor rond de 4000. 2 dagen erna stond hij te koop op de site van de garage prijs nader overeen te komen..... blijkt hij 9000 euro te vragen. In mijn ogen gekkenwerk.. Maar ik was tevreden met het verkoop bedrag en nu is het zijn auto. En mensen die niet te veel willen betalen (net als ik trouwens) moeten hem dan gewoon eerder kopen..... |