![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij weer aangeboden mijn polo g40
Vw polo g40 83 kW Kilometers:237000 km , wordt nog gebruikt Bouwjaar:27-06-1991 Laatst technisch vervangen: Bij mij: 02-01-2010 Distributieriem+waterpomp -Thermostaat+nieuwe koelvloeistof - Koppakking vervangen+kop revisie -Spaghetti+uitlaat gemonteerd 60 mm, niet nieuw, geen kat maar die krijg je erbij. - motorsteun rubbers+ nieuwe draagarmen met polyethyleen buitenste draagarm bussen -Nieuwe dichtlijsten+ keerringen in glader -Achterschokbrekers+veren -Voorwiellagers Radiateur is vervangen door goede 2ehands. Nadelen: -Auto netjes in lak, op enkele plaatsen na(auto is tenslotte wel van 1991), Achterbumper is gescheurd en laat lak los. APK tot 10-2011 reden van verkoop heb ik niet, wil gewoon wat anders (dus als je een mooie golf 3 16v of vr6 hebt?) Verkoop zonder audio foto's hoe hij er nu bij staat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe hij er met de zomerwielen bij stond( velgen heb ik nog maar zonder banden, gaan ook de verkoop in) ![]() ![]() Prijs 1750,- nieuwe prijs 1550,- Last edited by TaKa : 05-03-2011 at 18:59. |
|
||||
|
||||
![]() Waar staat deze auto?
|
|||
|
|||
![]() hij staat in barneveld, gelderland
|
|
||||
|
||||
![]() wat moeten die velgen dan nog opleveren?
|
|||
|
|||
![]() iets van 225 ofzo denk ik? nog niet echt over nagedacht, zijn zonder banden nu....
1 velg zou voor het mooie gericht moeten worden, naafkappen missen en er mist 1 zon klein boutje. verder moeten ze goede gepoets worden en voor het mooie ook gespoten dus zijn wel opknappers ![]() |
|
|||
|
|||
![]() even een upje met nieuwe foto's!
|
|
||||
|
||||
![]() zal er eens over nadenken, heb al 3 setjes liggen
![]()
|
|||
|
|||
![]() upper
|
|
||||
|
||||
![]() corrado g60 interessant???
|
|||
|
|||
![]() hoi nee sorry geen interesse in
|
|
|||
|
|||
![]() 1550,- nu
|
|
|||
|
|||
![]() Blijft een vraagprijs! heb wat anders gezien dusja
|
|
|||
|
|||
![]() weekend upje! zondag voor een andere auto kijken, zou fijn zijn als ik hem dan zo snel mogelijk kwijt ben! 1500,-?
|