![]() |
|
|||
|
|||
![]() oog voor detail bij de ontsteking zeg! Ziet er mooi uit allemaal!
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er allemaal superdik uit en weer een meesterwerkje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Dank jullie! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat vliegwiel had ik niet gespoten. Ik zou sowieso het raakvlak met de krukas even vrij maken van lak. Lijkt me beter kwa montage.
Gr, Pim |
|
||||
|
||||
![]() Dat gebeurt nog is puur om de roest even tegen te houden aangezien het bijna helemaal blank was door het afdraaien.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Hey kerel,
Ziet er allemaal goed uit zeg. Nu maar weer snel erin hangen en dan weer bollen met die kar. Kun je km-ers maken om naar mij te rijden haha. Vandaag weer een beetje gedaan morgen weer een beetje doen zo krijgen we toch de week om. En dan kijken voor int weekend een hoop te doen. Heb nog maar een paar weken dus dat ding moet snel klaar. Grtz Eddy
|
|||
|
|||
![]() lekker bezig kerel, is een mooi blokje zo!!
|
||||
|
||||
![]() Ja ik ben er wel blij mee, ben ook erg benieuwd hoe het dadelijk gaat draaien.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() echt super bezig! dacht dat ik goed bezig was maar dit
![]() gr roy |
|
||||
|
||||
![]() Heel erg netjes allemaal Ronnie.
Super!
|
||||
|
||||
![]() Hier nog een aantal foto's vandaag niet al te veel gedaan, wel nog even wat onderdelen gaan ophalen en morgen alleen nog de carterpan pakking ophalen dan moet ik eigenlijk alles hebben op de rubbers van de inlaten na.
Voor de rest heb ik vandaag alleen even mijn brommertje gerepareerd zo dat ik weer wat te knallen. Foto's Heb ik dadelijk een mooi zwarte onderkant dus onderblok en versnellingsbak mooi zwart en de rest zilver/chroom. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ik kon niet slapen
![]() En nu ga ik maar eens slapen. ![]() Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 07-04-2011 at 01:42. |
|
||||
|
||||
![]() that's the spirit!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha ![]() ![]() Hier nog de foto's van gisterenavond/nacht. Ventilator mooi matzwart met RVS moertjes en ringetjes. En het waterhuis, in het antraciet grijs. (Ja die sensor word nog vervangen.) En nog eens. Hopelijk kan ik vandaag mijn carterpan pakking ophalen en die sensor. Dan heb ik voor de motor als ik me niet vergis alles nieuw en vervangen wat vervangen moest worden. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Nice!
die kleur grijs heb ik ook hier staan volgens mij voor een 16Vtje dat ooit nog eens ergens in moet komen.
|
||||
|
||||
![]() Is gewoon hittebestendig Antraciet grijs. Niets speciaals. Maar wel het mooiste.
Dat gecombineerd met dat chroom en matzwart is het mooiste in mijn ogen. Net eindelijk telefoon gehad, dat mijn laatste pakking ook binnen is, morgen even halen en dan zou hoogstwaarschijnlijk zaterdag morgen de motor terug op de plaats gaan. Zodat ik dan de kleppen kan stellen en even de rubbers kan bestellen, zodat die binnen nu en een week wel weer zal lopen. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 07-04-2011 at 15:06. |
|
||||
|
||||
![]() Zou eens langzaam tijd worden, vind het maar allemaal lang duren daar aan die kant van limburg.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Iets wat mooi moet worden heeft tijd nodig, Patrick..
![]() Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 17:51. |
|
||||
|
||||
![]() Oeps ja indd. hahaha..