![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo iedereen
K ben remco 21 jaar. ben sinds mn 16e weg van golfjes 1. ik had dan ook mijn eerste golf gekocht toen ik zestien was, k redde hem van de sloop voor welgetelt 5 tientjes. na een beetje opknappen mocht k er 2 jaar later eindelijk de weg mee op want k haalde mijn rijbewijs. na een half jaar vond k de 37kw een beetje saai worden en kocht een gti 16v motor voor. zoals iedereen in het begin beetje onervaren pushing to the limit. eindstand "PLONS". Ik bellande in de sloot. ik heb toen alleen nog maar gedroomd van een golf want ze zijn in goede staat redelijk onbetaalbaar. ![]() m.v.g Remco |
|
||||
|
||||
![]() welkom,mooi project dus. heb je er ook foto's van? ook de vorige?
|
|
|||
|
|||
![]() welkom, foto's zijn we hier idd gek op
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hee thnx. Zodra k uitgevogelt heb hoe zal k wat fotos posten
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() dit is mijn vorige golf. heb ik ong. 4 jaar gehad. ik heb nog geen fotos gemaakt van de golf(project)die ik nu heb maar dat zal zeker volgen. (wel beetje omslachtig zeg die fotos plaatsen of doe ik het verkeerd.) ![]() gr .remco ![]() |
|
|||
|
|||
![]() dit is het project waar ik op het moment mee bezig ben. nog geen fotos van de werkzaamheden maar alvast een indruk XD
![]() ![]() |