![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks, die van jou is ook erg netjes ![]() mijn vader belde net met slecht nieuws beugel gaat er weer uit past niet mooi er zit helaas een buis bij die voor geen meter klopt 3 cm te kort ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoiets als dit dus ![]() we gaan gewoon opzoek naar eentje die wel past deze mag gelukkig retour afzender is mij na een kort telefoontje al bevestigt ![]() Last edited by GOLFMEISTER : 29-04-2011 at 17:21. |
|
||||
|
||||
![]() De rolbeugel gaat vandaag retour afzender
![]() De nieuwe gaat een wiechers worden een klant van ons verkoop die dingen dus dat gaat helemaal goed komen er zit alleen 8 weken levertijd op ![]() Ben nu weer druk met schuren zodat aan het eind van de volgende week de lak er aan de binnenkant en in de motorruimte op kan. Last edited by GOLFMEISTER : 05-05-2011 at 20:56. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() foto van gister avond het gaat de goede kant op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo deze week maar eens vrij genomen om er eens een beetje vaart achter te zetten
gister en hele hoop lak primer ed opgehaald om deze week goed vooruit te kunnen. gister de hele binnenkant en motor ruimte geschuurd en in de eerste laag finisher gespoten vandaag was het weer superweer hier in het zonnige zuiden geen regen gehad dus de hele dag lekker kunnen schuren en plamuren morgen weer lekker verder met schuren de deursponningen en die van de achterklep, de achterschermen , het front en het dak staan nu ook in de finish zodat we morgen weer lekker verder kunnen met schuren ![]() eind van de week meer HOOP IK dan krijgt hij eindelijk een beetje kleur ![]() Last edited by GOLFMEISTER : 10-05-2011 at 17:48. |
|
||||
|
||||
![]() kabel doorvoer van de koppeling nog even verwijderen
verder......succes met schuren, wordt prachtig.. |
|
||||
|
||||
![]() Sow, wordt goed aangepakt !! Goed bezig, Weet je al welke kleur erop komt en ga je zelf de kleur spuiten ?
Succes.
|
||||
|
||||
![]() Ja die heb ik laten zitten heb er idd gister nog aan gedacht om hem er uit te pakken maar denk dat hij ook gewoon meegespoten word net ls de twee rubbers die ernaast zitten vallen ze dadelijk ook niet zo op
![]() de kleur ben ik al een tijdje uit het wordt oak green metallic ![]() verder vandaag weer heel veel geschuurd kan mn vingers bijna niet meer bewegen ![]() vandaag een mailtje gehad dat mn achterlichten onderweg zijn, mijn reservewiel mijn kant op komt en dat ik het alu voor de binnenkant maandag krijg ![]() hier nog ff mn nieuwe spiegels |
|
||||
|
||||
![]() de binnenkant en motor ruimte zijn gespoten !!!
hehe na een week hard werken zit eindelijk de kleur er op aan de binnenkant en in de motor ruimte. de nieuwe rolkooi is ook besteld bij wiechers maar die komt pas over 6 weken ![]() Last edited by GOLFMEISTER : 14-05-2011 at 14:17. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi kleurtje!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er mooi uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Absoluut heel erg mooi!
Goed bezig Golfmeister, leuk dat je het topic bijhoudt. |
|
||||
|
||||
![]() nice....
![]() is dit lhasagroen? of lees ik ergens overheen?
|
||||
|
||||
![]() Oak green mettalic!
|
|
||||
|
||||
![]() okay
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed gewerkt zo te zien.
Ziet er mooi uit. Maar 1 vraagje, waarom spuit je niet alles in 1 keer? |
|
||||
|
||||
![]() Thanks allemaal vind het er ook mooi geworden de kleur ziet er super uit in de zon er zit een beetje een goude schijn in.
Volgens de spuiter kan hij goed in twee keer gespoten worden de randen worden dadelijk nog eens geschuurd en dan in elkaar over gespoten daar zie je dadelijk niets meer van. |
|
||||
|
||||
![]() mooiste van het project, vind ik
auto terug van de spuiter..... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt helemaal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heej dich van oppe Ruiver! Doe je dat laswerk allemaal zelf? ![]()