![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi een vraag over de fire en ice die van mij stottert erg veel en hij houd in.
enig idee wat het is en wat ik kan doen? rotor is vervangen en bougies. ook heb ik bezinereiniger al gebruikt. ging tijdje goed maar nu is het stotteren en het inhouden weer terug. stuur me je reactie of die van anderen naar ricklovesbianca@hotmail.com bedankt alvast voor diegenen die mij kunnen helpen |
|
|||
|
|||
![]() Is wel handig om te weten om wat voor motor het gaat....
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En heb je de ''search'' al gebruikt?
Ik heb werkelijk geen idee. Denk zelf onteking ofzeau ![]() Anders stel je vraag in een eigen thread in Golf en Jetta MKII met vermelding van motorcode ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de groene passat ben ik dat klopt ![]() zag jouw 3bg wel staan in pekel. jij liep toen bij iemand op de oprit ![]() @jarno ik heb net de historie helemaal gelezen. mooi man, als ik dat zo lees moet mijn gti 16v HIGHTECH ook weer org worden ![]() ![]()
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ Last edited by passietdi : 10-05-2011 at 20:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat komt vast wel goed, maar eerst die confetti maar opruimen hè! ![]() En doe ff een topic starten over je Golf MkII Hightech! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx to Froukje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even weer een paar plaatjes, omdat het kan.
![]() Met de 35i van m'n broertje ![]() ![]() ![]() Groetjes Jarno |
|
||||
|
||||
![]() Zag die Passat deze week nog rijden in Stadskanaal volgens mij.
Mooie nette auto......net als die F&I ![]()
|
|||
|
|||
![]() nice jarno.. cool stance your ice...
|
|
||||
|
||||
![]() @ LRR: Dat zou best kunnen Fred, m'n broertje en zijn vriendin wonen hemelsbreed nog geen kilometer bij ons vandaan
![]() @F&IVR6: Thnx Kevin! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ff naar Arnhem geweest om daar de 5e editie van Dub Inn te bezoeken. Hierbij wat pics van m'n F&I GTI met die van 'The Doctor'
![]() ![]() ![]() ![]() Ook nog een leuk stickertje gekocht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ook nog een leuk stickertje gekocht
![]() ![]() Die sticker is grandiooooosssss ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jaaaa mensen, we zitten niet stil wat onze auto's betreft en ik ook niet met m'n Fire&Ice!
![]() Hierbij even de volgende updates; Nummerrrrrrrrrrr 1 1 1 1 1.. Luchtrooster bestuurderskant waar inkeping in zat voor bevestiging Tacho Digi Toerenvertellert is vernieuwd door Origineel V.A.G onderdeel ![]() ![]() Nummerrrrrr 2 2 2 2 2 2... Zag op bepaalde foto's dat de plaatjes in de handgrepen van de portieren lichtelijk beschadigd waren.. Laat ik nu 'toevallig' nog een busje LA4C hebben staan... ![]() ![]() Dat was het voor deze keer, ik stel uw mening uiteraad zéér op prijs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
![]() Waar haal je nou die spuitbus LC4V vandaan??? Ik wil ook wat "knutselen" ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die bestaat eigenlijk niet Marielle, die moet je laten mengen bij de betere verfzaak die ook nog autokleuren mogen mengen want, dat is ook niet altijd het geval ![]() |
|
||||
|
||||
![]() op spuitbuswinkel.nl heb ik laatst gewoon nog een bus gescoord
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben zelf niet zo van het online bestellen maar ok, kan ook ![]() En dank je Mike, vond het wel een leuk detail. Niet te opvallend. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjes uit jarno goed bezig.
maar je moet je uitlaat al even en x recht hangen het zijn de kleine dingen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik weet het. Alleen werkt ie niet helemaal mee en gaat ie er binnenkort ook onder weg. Daarom schenk ik daar op dit moment geen aandacht aan. Maakt ook nog eens een lekkend/pruttelend geluid. Klinkt nergens naar! ![]() Ben van plan er een r.v.s systeem onder te laten zetten. Dus wordt hard voor gewerkt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een grote dag voor de Fire&Ice GTI.
De A.P.K ![]() Edit: Afgekeurd op iets te hoog co vanwege de katvervanger. Dus asap een katalysator eronder en dan afmelden maar, want verder geen punten ![]()
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 19-05-2011 at 13:36. |