![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb er ook zin in lekker een paar
![]() ![]() ![]() en mooie auto,s zien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volksdub here we come!!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gezellig! ![]() als de men even wil ''reply'en'' met hun naam,dan weten we even hoeveel mensen er met deze collonne meerijden ![]() -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew ![]() -sdi-tje -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan is Eddy er nog en Ronny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wij ook van de parij ![]()
Jetta fever ![]() Last edited by Lady_Jetta : 18-06-2011 at 18:22. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De lijst weer ff aangepast ![]() -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew ![]() -Piet de harrekiet ![]() -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) -Ronny -Eddy begint al een aardige collonne te worden. René werkt bij de Landmacht,die mag bijna wel collonnestickers,en blauwe en groene koplampkappen regelen...... ![]() Ik mis alleen de mannen ût Hallum nog ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de eerste is er straks dan kan de laatste vertrekken ![]()
![]() ![]() Last edited by sdi-tje : 19-06-2011 at 09:33. |
|
||||
|
||||
![]() Guido, haal mijn tent even aan, om op te zetten, dan kunnen we bij aankomst gelijk aanvalluhh.
![]() Zal het effe bij de mannen in Hallum overleggen hoe laat we gaan, op zich wel gezellig in collone. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet alleen uit Hallum Dreetje
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedoel je deze....André ![]() weet niet of deze in mijn Golf past André.....dan mut de A6 station von dei mai tink ![]() ![]() ![]() collonne word al gezellig zo ![]() heb er zin in! ![]() ![]() Last edited by HannoverEdition : 22-06-2011 at 18:28. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haak jij ook aan in de collonne Gerard? guzelluug ![]() Last edited by HannoverEdition : 22-06-2011 at 18:54. |
|
|||
|
|||
![]() volgende week om deze tijd zitten we er al.....
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() En vast niet meer volledig nuchter
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
rond dit tijdstip bij sommigen niet meer denk ik..... ![]() Last edited by HannoverEdition : 02-07-2011 at 22:14. |
|
|||
|
|||
![]() Hoe, wie, wat, waar en hoe laat?
Is er al een besluit genomen? Hoop dat ik alles klaar krijg voor die tijd, maar mee gaan we sowieso ![]() Heb de weken erna vrij gevraagd, maar had beter een week vooraf vrij kunne hebben ![]() Komt goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat is volgens mij de eerste pomp na Heerenveen?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt Edwin ![]() |