![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Sabine_Bug]als je die in nederland weet is het ook goed! witte glaasjes wordt je mee doodgesmeten!
ik vraag het na Maar zijn de ringen ook hetzelfde???? ja PB het adres maar als je het hebt! doe ik Ennuh die pook, heb je een foto??? www.type3.nl Wilde eigenlijk een shortshifter erin hebben, eentje van empi zou ik ook doen...oh nee heb ik al gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() whahahaha als ik op die site klik; vwtype3.nl kom ik op een diabetes site uit, haha! Denk dat er nog vw voor moet staan??? :p
Hoor het adres van de bumpers wel van je en van de knipperlichten! Zal de pook nu ff bekijken! Mocht ik het wat vinden hoor je het anders hou ik het bij de shortshifter! ![]() TNX! |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Sabine_Bug]
Chrome sierstrips rondom oud model uiteraard Het liefste (een beetje overbodige luxe maar okee) Sierstrips oud model heb ik een NOS set voor één auto!!!! incl. dorpelstrips NOS. Alleen nie goedkoop :o .................... pm maar voor prijs. Greetz Mycha |
|
||||
|
||||
![]() @mycha; je hebt een pb!
|
|
||||
|
||||
![]() Chrome Pook hebben we hier ook nog reserve Bien
![]() (van Hans in v'daal) En koplampen heb je toch al eens meegenomen ?! Enige wat bij jou ontbreekt is de bevestiging in je scherm ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Topstaat? Tuurlijk, anders steekt het zo af tegen de rest van je ponton ![]() |