![]() |
|
|||
|
|||
![]() durf met vrij veel overtuiging te zeggen dat allebij de golfjes gewoon blijven? :oops:
interieurs worden omgewisseld, voorlopig blijven de 14 inchers op de 16v. ga op zoek naar een paar dikke 15/16 inch (geen breedset maar juist licht) voor de vr6. de 16v word voor gewoon voor te chillen komt ook audio in en ook het leer enz enz de vr6 gaan we voor snelheid 8-) |
|
|||
|
|||
![]() vandaag lekker bezig geweest, 2 goede voorbandjes erop, Dunlop SP 9000
remschijven en remblokken voor vervangen was nog een heel gedoe die imbus bouten van de klauwen waren dol :@ nog even de uitlaat er compleet afgehad, zit wat in de rammelen, maakt echt een tyfus herrie maar kreeg het er niet uit, dat word dus open slijpen binnekort 2 heldere knipperlichten gemonteerd ipv 1 zwarte en 1 heldere ![]() en de angel eyes erin gezet, heb nu tenminste fatsoenlijk lichtbeeld. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik wist het wel. Heb je vanavond gespot in de VR op de A9... en hoe
![]()
|
|||
|
|||
![]() jaa woon ook in Zuidoost (zag je me afslag bijlmer er niet af knallen?)
kon je op die afslag echt niet bijhouden, met dit onderstel (standaard rubbers enz) en die super zware motor zijn geen bochten te maken hahaha rechte stuk wiltie wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik zag je. Daarom vroeg ik het ook
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb jou nog never gezien in zuidoost trouwens!
elke vrijdag avond is er een "meeting" op de foodstrip. |
|
||||
|
||||
![]() Klopt. Volgens mij zijn dat wel voornamelijk honda mannen, maar ben er nooit echt geweest. Zie af en toe wel eens wat VWtjes staan inderdaad.
|
|||
|
|||
![]() ja in principe is het begonnen als een honda meeting.
maar is tegenwoordig meer een soort algemene hangplek geworden voor auto liefhebbers, dus staan ook veel andere dingen tegenwoordig! |
|
|||
|
|||
![]() en ze komen van heijnen en verre he sebas :P
|
|
|||
|
|||
![]() klopt helemaal michiel!
wanneer meeten we weer ns? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kom morgen maar naar veenendaal toe met de rest
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @work
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() voor het eerst sinds tijden weer eventjes bezig geweest met de 16v.
- claxon gerepareerd - groot licht schakelaar gerepareerd - electrisch achterklep mechaniek afgesteld eind van de week heb ik weer een interieurtje voor de auto en een stuurtje. dan zaterdag even 2 ashoezen vervangen en een onderhoudsbeurtje geven. kentekenverlichting afmaken en nog even naar de knipperlichten kijken hier zit een rare storing in..? nog even een bandje omwisselen en als dat allemaal gedaan is kan er een nieuwe APK op. dan zal ik hier weer tijdelijk in gaan rijden ivm verbouwingen aan de civic turbo. |
|
|||
|
|||
![]() hebje nou al apk dan sebas :P ?
|
|
|||
|
|||
![]() nope, begin volgende week!
|