![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden:
BBS E30 Rennsport Een zeer net set BBS velgen, het is (zoals de meeste wel weten) een redelijk zeldzaam setje velgen. Ik wil ze verkopen omdat ik toch meer interesse heb in een grotere velg voor onder de 1. De 1 is mij met deze velgen toch een tikje te laag. De velgen zijn voorzien van zeer goede Bridgestone Potenza's in de maat 175-50-13, een band heeft lichte aanloopschade. De velgen worden verkocht met 2 x +/- 20 mm. spoorverbreders (voor voorzijde) en 2 x 10 mm. spoorverbreders, voldoende wielbouten in goede maten, twee gepolijste buitenringen om rondom 8J te rijden en 4 nieuwe afdichtingsringen (is mij verteld dat deze nauwelijks te krijgen zijn en rond de 150,- kosten). Verdere maten van de velgen, voor 7J en achter 8J, 13", ET-waarde is onbekend (passen is altijd mogelijk). Ik heb voor dit set een prijs in gedachten van 1450,00. Het set is eventueel te ruil tegen een net set BBS RS in 15" of 16". Het set hoeft niet weg en heb er zeker geen haast mee, rij er natuurlijk ook niet mee voor lul ![]() Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer foto's op aanvraag, zal ik dan moeten maken. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ik zou maar een slot boutje monteren voordat je ze niet meer hoeft te verkopen ![]() kanp wiel, sorry voor de oftopic! groet frank
|
||||
|
||||
![]() Liggen netjes in de schuur.
Rij er normaal alleen naar meetings mee. Hebben in totaal denk ik 14 dagen onder mijn auto gezeten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Upje
|
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Upsakee
|
|
||||
|
||||
![]() 1400,00 en up.
|
|
||||
|
||||
![]() Up, prijs licht bespreekbaar.
|
|
||||
|
||||
![]() Nog niet verkocht, weer een uppie.
|
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=Jazzblue]Nog niet verkocht, weer een uppie.[/QUOTEheb wel intresse zijn ze er nog ?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zijn dezes er nog? |
|
|||
|
|||
![]() Inruil met bbs rs 15 ?