![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nog te doen: een 16v einddemper bbs rs in 16inc waarschijnlijk splinternieuwe vag bumper poosje terug gekocht voor 80euro spuiten en erop zetten |
|
|||
|
|||
![]() lt-ls-84 verkocht in 2007
![]() yr-13-hy (voor heen zwart) eigenaar sinds 2007 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() De YN-15-XH is mijn ex MK2-VR6
Gebouwd door mij in 2004 en omgekeurd . Bijzonderheden : * een van de 83 originele LA9V zwarte wolfsburg editions . * Basis 16klepper met ABS * Voorzien van electrische ramen * Electrisch verstelbaar Blauw Recaro edition interieur * Ibiza Cupra Brembo voorremmen * Volledig RVS uitlaatsysteem * Motor en bak volledig gereviseerd voor inbouw Mijn huidige MK2-VR6 : Kenteken: RS-ZB-46 Auto-bouwjaar: 1990 Eigenaar, sinds: Olaf , forumnaam : passatgt16vg60, 04-2011 Vorige eigenaren: geen idee Kleur + code: Tornadorot maar is overgespoten in grijs metallic Omgebouwd door, ombouwjaar: Olaf , 2011 Kentekengewicht: 1270Kg Bijzonderheden: 2,9 ook op kenteken RVS Spaghettispruitstuk RVS groep A uitlaat Basis 4-deurs G60 carrosserie Foto : ![]() Last edited by passatgt16vg60 : 01-08-2011 at 18:55. |
|
|||
|
|||
![]() @jeffGolfMK2VR6
van de week nog om je auto heen gelopen, net ding man! goed strak. auto even bekeken van je collega 2 vr6 rijder, naja nog niet maar, en toen zag ik hem staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hee bedankt! ben er ook blij mee vrijdag ermee op vakantie naar duitsland is kijken hoe die dat volhoud. en loopt die vr6 van je maat al?en zet die hem ook op kenteken enz. echt een wolf in schaapskleren is het ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heej,
Aankomende week gaat de mijne ook op kenteken! 46-DV-LV een 5 deurs F&I. heb hem zelf omgebouwd naar 2,8VR6 AAA zal dan wel even een foto+info erbij zetten! hele mooie wagens allemaal zo! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kent iemand de LR-PT-45 toevallig?
Zie hem er niet tussen staan... Staat al 10 jaar op de zelfde naam en is ook 6 cilinder op kenteken. |
|
|||
|
|||
![]() Foto ?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik had bij jou toen het rallye front uit die paarse gekocht en in mijn wolfsburg edition gezet ![]() Grappig dat ik je hier tegenkom. Joel had later jouw auto over gekocht zonder dat front :P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kenteken komt me wel bekend voor, is een zwarte auto toch? P.S. Zal binnenkort het register weer eens bijwerken met de recente informatie...!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ook 6pitter op kenteken ![]() Last edited by steef-oo : 06-12-2011 at 14:38. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De mijne, 2.8L vr6 Fire and Ice 5deurs, en als 6 cilinder eindelijk omgekeurd! ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us |
|
|||
|
|||
![]() Heb er ok nog 1 staan !
kenteken is dl lg 19 ![]() gr chris
Still dreaming about a vw rallye ![]() Last edited by chris_vwg60 : 06-12-2011 at 12:06. |
|
||||
|
||||
![]() Heren eens een vraag,wat is jullie verbruik met die 6cylinders in een 2?
Ik ben me aan t bedenken om mn oude 8v gti om te bouwen naar een 6pitter omdat de 8v toch wel veel verbruikt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1:10 a 1:8 tis maar net hoe en wat maar veel zuiniger eigen lijk niet |
|
||||
|
||||
![]() Ligt er natuurlijk ook aan of je motorblok origineel is of dat er andere nokken gemonteerd zijn of bijvoorbeeld een spagetti. Ook beweren vele dat de staat van het motorblok het verbruik ook beinvloed. Ik rij in ieder geval gemiddeld 1 op 8 met mijn 2.9 VR6. Al ligt deze wel in een compleet originele Corrado en geen Golf 2.
![]() En gemiddeld 1 op 8 is op 30, 50 en 80 kilometer wegen en af en toe stukken snelweg.
|
||||
|
||||
![]() Heb nog 2 kentekens: jjth23 en hngf24.
De jjth is zeer waarschijnlijk in het restauratiefonds, de staat van deze auto was niet heel best toen ik hem voor het laatst heb gezien :-) |
|
|||
|
|||
![]() Binnenkort komt er weer eentje bij met een R32 (H)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als je vind dat een gti 8v al vind zuipen, zou ik geen vr6 pakken ![]() je moet 2 cilinders meer te drinken geven heh ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan doe je toch iets niet helemaal goed vrees ik. Ik heb mijn GTI ook van 8V naar VR6 omgebouwd en ben daarbij van een gemiddeld verbruik van 1:13,5 naar 1:11,5 gegaan. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik hoofzakelijk veel snelwegkilometers maak(te) en dat scheelt natuurlijk ook een hoop in het verbruik. Rijd je veel in de stad rond en/of van stoplicht tot stoplicht dan zul je met een VR6 snel richting 1:8 gaan, met een 8V blijf je dan nog steeds rond 1:10 hangen m.i.