![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoe kan ik het gemakkelijkste de dakhemel demonteren van mijn golf 2?
deze heeft wel een schuifdak. Wil de dakhemel recupereren om dan te bekleden. ze hebben mij verteld dat dit gemakkelijk kan scheuren? |
|
||||
|
||||
![]() alle dakhendels los schroeven en de zonnekleppen eruit halen. en dan voorzichtig de raamrubbers eroverheen duwen.. het wijst zich vanzelf en als je het een beetje voorzichtig doet scheurt hij echt niet. Bij een golf kan hij via de achterklep naar buiten. Duas dat is helemaal simpel, maar zelfs bij een jetta kan hij er zonder scheuren uit.
|
||||
|
||||
![]() en de doppen in het midden niet vergeten (zoals ik nu wel deed)
|
||||
|
||||
![]() En de spiegel :P:P:P,.. A-B-C stijlen er uit nemen.. en het achterste afwerklijstje..
Dan zou je hem (theoretisch) in je handen hebben,...
|
||||
|
||||
![]() Ik zat zelf even te twijfelen over de spiegel. Ik heb geen ervaring met dakraam auto's (de enige mk2 met schijfdak die ik gehad heb had geen hemel) maar zit bij schuifdaken de spiegel niet op het raam geplakt?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nope , zelfde plek als zonder opendak |
|
||||
|
||||
![]() hmm, zijn het dan yanken met plakspiegels? er zijn mk2's met plakspiegels dat weet ik bijna zeker.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
denk het wel Jaap , heb ze ook wel gezien, maar met opendak zit gewoon in de hemel geklikt Hemel met opendak moet je wel machtig voorzichtig zijn want er blijft wijnig hemel over alles weg gehaald hebt rond om die spiegel / draai bediening voor open dak das milimeter werk ![]() hier kan je het gat wel zien zitten , ook voor de spiegel Jaap Last edited by Alberto : 30-07-2011 at 19:46. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is dus het geen ik bedoel. valt de hemel er gewoon uit als ik alles losmaak? en dan moet ik ook voorzichtig zijn met de bekleding los te trekken zeker? |
|
|||
|
|||
![]() bij mij laat op sommige plekken dat folie los van de hemel hoe kun je dit weer vast plakken?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee gaat voor 99% niet lukken . Quote:
als je alles los maakt , dus ook voorzichtig het plakrandje om je open dak heen, die geheid stuk gaat ..... dan valt hij dus naar beneden bekleding los trekken zou ik niet doen op het hemel zelf wil bijna niks plakken , zou als je de hemel wil bekleden over de oude laag heen plakken |
|
|||
|
|||
![]() gaat dit wel mooi zijn?
rond de huidige dakhemel plakken? de foto die gier boven staat, is dat een foto van een "blote" dakhemel? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mijn hemeltje lig op dit moment bij een professioneel bedrijf die deze als nieuw kan maken. Deze oude bekleding moet er af wil men er nieuwe bekleding op plakken, de oude lijm laat niet voor niets los! en dan er bij, nieuwe lijm op oude lijm hecht niet beter aan de ondergrond. Zo'n hemelschaal (als op foto) heb ik te koop. |