Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 26-02-2005, 09:32
Tarmac Terrorist's Avatar
Tarmac Terrorist Tarmac Terrorist is offline
Forum Newbee

Arrow Problemen met starten van 16v GTI KR..

Ik heb mn hele blok gereviseerd en heb het ook al allemaal ingebouwd, alles aangesloten maar nu blijft hij niet lopen, als ik hem start dan loopt hij n paar seconden rond de 2000 toeren en dan valt hij weer uit en dat steeds achter mekaar.. kan hem wel nadat hij uitgevallen is, meteen weer opnieuw starten.

WAAR ZOU DIT AAN KUNNEN LIGGEN OF WAAR LIGT DIT AAN ??¿¿

Grtz Roy. :o

En trouwens dat was k vergeten erbij te zetten.. de bougies zijn helemaal zwart als ik ze eruit haal...

Last edited by Tarmac Terrorist : 27-02-2005 at 17:30.
Reply With Quote
Old 26-02-2005, 10:05
Bakkie Bakkie is offline
Forum Newbee

Heb ik ook gehad nadat ik alles opnieuw ingebouwd had. Bij mij bleef de brandstofpomp niet draaien.
Tijdens het starten draaide de pomp wel en sloeg de auto aan, zodra ik de sleutel los liet draaide ie nog een paar seconden en dan viel ie weer uit.

Heb toen een ander brandstofpomprelais geprobeerd maar dat hielp niet.
Ik heb toen een extra - draad aan t kleine pootje vh brandstofpomprelais bevestigd en toen was t goed. Tis misschien niet helemaal de manier maar ik rij er nu al weer 4 maanden me zo

Gr Roel
Reply With Quote
Old 26-02-2005, 11:51
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

klinkt inderdaad als de brandstofpomprelais
Reply With Quote
Old 28-02-2005, 14:28
Tarmac Terrorist's Avatar
Tarmac Terrorist Tarmac Terrorist is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Bakkie
Heb ik ook gehad nadat ik alles opnieuw ingebouwd had. Bij mij bleef de brandstofpomp niet draaien.
Tijdens het starten draaide de pomp wel en sloeg de auto aan, zodra ik de sleutel los liet draaide ie nog een paar seconden en dan viel ie weer uit.

Heb toen een ander brandstofpomprelais geprobeerd maar dat hielp niet.
Ik heb toen een extra - draad aan t kleine pootje vh brandstofpomprelais bevestigd en toen was t goed. Tis misschien niet helemaal de manier maar ik rij er nu al weer 4 maanden me zo

Gr Roel

======================

Hey Roel, ik wil en zal dat zeker gaan proberen met dat draadje aan t kleine pootje van het brandstof relais... maar waar moet je dat kabeltje dan nog aan bevestigen of alleen aan dat pootje?? wat voor benzinepomp relais heb jij erin zitten?? NR 2 of zo n blauwe vierkante (67 als k me niet vergis) ??¿¿

Laat het mij even weten

Alvast Bedankt,

Grtzzz Roy..
Reply With Quote
Reply

Posting Rules