![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag op de doorgaande weg naar Sittard, een lage paarse Corrado. Bestuurder had een peuk in zn mond :o)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Paul in tegengestelde richting op z'n tweewieler !! ![]() (zag het wat laat..)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zag het zelf ook niet zo snel, pas toen je naast me reed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() belachelijk lage rode golf 2, met no fat chicks sticker op de achterramen. is van een forumlid, weet alleen niet meer van wie. iets met oldskool in zijn naam.
auto stond in landgraaf btw edit: t is retro_hok
Last edited by golfje_295.000 : 27-01-2012 at 19:01. |
|
||||
|
||||
![]() En vanmiddag wederom Paul gespot, dit keer in de Einser !!
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen in Leeuwarden, een lage witte golf 2 met blauwe platen.
|
|||
|
|||
![]() Paarse Golf 1 reed over de leenderweg vanuit Valkenswaard richting leende. Rond een uur of 9.15u
|
|
||||
|
||||
![]() Gisteren een grijze golf 2 lekker laag met dakrek met groene accenten en groene 13" verbreed staal. Leuke wagen, volgens mij werkt de eigenaar bij Wellcol in Sittard.
Ik reed in een blauwe Honda van een vriend heb nog ff getutterd, Het was op de Rijksweg zuid of noord in Sittard.
|
||||
|
||||
![]() Gisteren op de N weg van Halsteren naar Tholen een lage Caddy 2 (donkerblauw?) met daarachter een lage 6n in fel groen en brede wielen. Paar auto's daarachter een lage Civic met rode wielen. Heb het vermoeden dat ze allemaal bij elkaar hoorde
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgensmij is die omgeving Beeg / Obbicht, heb hem ook wel vaker gespot.
|
||||
|
||||
![]() Rode lage passat (35i??) op meerdelige wielen bij zwaag/hoorn gister. leuk gezicht!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sorry René .. zou wel kunnen ja was onderweg naar Zeebrugge zal zo rond half 1 zijn geweest denk ? |
|
||||
|
||||
![]() Jep klopt, je zat aardig verstopt achter je gordijntje.
![]() ![]() Ik zal de volgende keer een vlag buiten de cabine hangen misschien dat je me dan ziet. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lekker warm ![]() ja of schreeuw even over de 27mc ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die heb ik wel, maar hij werkt niet. Ze hebben alles afgesteld maar het zenden ben ik niet te verstaan en met ontvangen is bij 1 km uit elkaar al compleet ... .
Ze hebben al meerdere malen alles nagekeken antenne vervangen, maar niets helpt helaas.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag iemand met een touran met strepen aan de zijkant en een lamp op t dak. Meneer had ontzettend veel interesse in mijn auto,vooral in de banden,en of hij apk gekeurd was. nog even staan babbelen met m, was erg gezellig.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
koste het praatje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niks eigenlijk, hij kon ook niks vinden.
was gewoon aanhouden om naar dingen te zoeken, maar ja, dat krijg je met een Golf.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |