![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek een goede 1.4L 16v motor voor een Golf 4 uit 2000.
Heb je of weet je iets, hoor ik dat graag! Grtz Tim |
|
||||
|
||||
![]() succes met de zoektocht
![]()
|
|||
|
|||
![]() Probeer schaap en bron in Joure, ben ik ook geslaagd voor een ander blok voor in mijn golf 4.
|
||||
|
||||
![]() 1.4 lopen allemaal kapot bij de vorst, dus zal moeilijk worden.
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn zusje heeft er vorige week nog 1 gekocht in Apeldoorn.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, zoiets lees ik inderdaad overal en dat zei de garage ook al, een of ander nippeltje bevriest dan en bij korte stukjes ontdooit dat niet en er komt dan geen olie in het blok ofzoiets? Is een 1.6L aan te raden of hebben die hetzelfde euvel? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hmm, vanuit Kerkrade niet de meest ideale garage, maar ik houd hem toch in het achterhoofd, thx! |
|
|||
|
|||
![]() Ze versturen ook complete blokken....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is vreemd die van ons niet. Zal misschien aan onderhoud liggen en modificatie op de carterontluchting die ze in D gratis doen en in NL moeilijk over doen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
k heb ze eens gemaild, ben benieuwd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Toch nog even een berichtje plaatsen, wel zo netjes.
Gezien al die motorcodes mij onbekend waren, zijn we eens naar Wealer gegaan en daar het verhaal gedaan. Wat blijkt nu, ze hebben pas de garantie van 10 naar 12 jaar uitgebreid en wonder boven wonder vielen wij daar nog met 3 maanden te gaan net in! Gezien het een VW probleem is, wordt nu alles vervangen, hetzij met een eigen risico van 600 euro, maar dat was met een 2e hands motor nooit gelukt op een budget van 600 euro! En nu is alles nieuw natuurlijk! Zodra hij klaar is ( midden april vermoedelijk ), komt deze hier te koop te staan, want ondertussen al een oldtimer gekocht ![]() |