![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop veel
![]() Speciale onderdelen: Setje stalen bumpers 280euro (met 2 beugels en 2 kapjes) Setje stalen bumpers 350euro (met nieuwe beugels en kapjes) Postgolf ladeschutzkanten 95euro Postgolf achterlichten kort model 85euro A-stijl kappen 50euro Chromen wieldoppen 50euro Spucknapf gti stuur 140euro (verkocht) Chromen deurklinken 50euro Golf Gti stuur 50euro Motorkap inlaatspoiler 20euro Grote deurbakken cabrio 60euro (pinnetjes zijn afgebroken) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Imperial met net 65euro en ik heb nog veel meer spul, dus als je wat zoekt even mailen. De meeste onderdelen staan op marktplaats in de plaats Tersoal (friesland) Iedereen is altijd welkom, ik heb alle onderdelen netjes op een zolder liggen. Telf:0611127248 Last edited by marceltheonly1 : 01-04-2012 at 16:06. |
|
|||
|
|||
![]() ik ga er even prijzen bij zetten en ook wat foto's als ik snap hoe dat werkt
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Alle prijzen staan erbij |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() Up foto's staan erbij !
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Als ik nu kleine deurbakken heb, kunnen daar zo de grote deurbakken opgezet worden? Betreft 1987 cabrio.
Gr Tim |
|
||||
|
||||
![]() Wat kost de tankdop ?? stuur maar even een pm
Last edited by GOLFMEISTER : 09-03-2012 at 13:11. |
|
|||
|
|||
![]() upje
Onderdelen die verkocht zijn: Tankdop Chromen spiegel Grill chromen biezen Last edited by marceltheonly1 : 10-03-2012 at 12:52. |