![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier bij bied ik mijn golf edition one te koop aan.
heb er een jaar met plezier in gereden, maar ben weer aan wat nieuws toe. hij heeft nu rond de 252000 km gereden en er wordt nog mee gereden. er is bij 245000 en nieuwe distr riem om gekomen,nieuwe remleidingen. er zit net een nieuwe apk op. nieuwe olie+filter. en veel klein spul de rekeningen zijn erbij. Zit een schroefset onder van een half jaar oud merk triple s. De voorste schroefveren zitten nog in de doos nieuw. Reden daar voor was dat de achterste veren op waren,en ik nog niet aan de voorste toegekoemen ben. heeft een open dak moet een nieuw rubber om. heeft wat kleine roest blasjes onder bij de deur. voor zit wat een roest plek bij de ruitenwisser. het interieur is in nette staat geen gaten of scheuren. wordt op goede banden met 15 inch wielen verkocht. kortom nog een goede basis om weer wat leuks van te maken. ik heb er de tijd en ruimte niet voor. omdat het moet vrpr 1250 euro. omgv drachten. 500 Last edited by johan mk1 : 22-08-2012 at 13:03. |
|
||||
|
||||
![]() even onder aandacht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een paas upje
![]() |
|
|||
|
|||
![]() velgen los te koop?
|
|
||||
|
||||
![]() de wielen zijn niet te koop.
|
|
||||
|
||||
![]() Maar eens onder de aandacht brengen.
|
|
||||
|
||||
![]() maar eens weer onder de aandacht breng.
|
|
|||
|
|||
![]() hoi
wat wil je uiterst voor de golf hebben mvg arie |
|
||||
|
||||
![]() ik sta open voor een goed bod.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb liever geen inruil heb nu 3 auto's staan en er moet 1 het veld ruimen.
|
|
||||
|
||||
![]() even de prijs aangepast wil graag wat ruimte, heeft gewoon even wat liefde nodig die ik hem niet kan geven.
|