Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 17-05-2012, 21:22
sixpack's Avatar
sixpack sixpack is offline
Volksforum Crew - Polijstpooier

Quote:
Originally Posted by Ma®tijn
Ik heb er ook1 gehad, zette mijn air nog omhoog maar hij had natuurlijk allang gezien dat ik veel te laag reed.
150eu mocht gelukkig gewoon (hoger) doorrijden zonder verder gezeur.

Wat ik dus al zei, als ze je hebben gezien(rijden) is het al te laat
Daar helpt geen pre setting tegen ..
Reply With Quote
Old 17-05-2012, 21:55
gti-er gti-er is offline
Volksforum Aandeelhouder

met andere woorden, de politie kan gewoon met de fiets rond rijden en stuk voor stuk gaan schrijven! Wel zielig want ze weten dat er een meeting is en dat daar de gemiddelde auto lager rijdt dan 7 cm!
Old 17-05-2012, 22:17
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Zo net terug van een weekje Worthersee,
Was zeker de moeite waard maar je merkt toch echt dat je met het treffen zelf daar weg moet zijn, het niveau auto's gaat gewoon omlaag en het alcoholgehalte p.p. gaat omhoog. Maarja je moet het treffen zelf ook 1 keer mee gemaakt hebben.

Verder kwa boetes gelukkig niks gehad, alleen 1x aangehouden voor de blauwe platen. Maar na een babbeltje mocht ik weer door als ik een sticker zou halen. Bodemspelling had ik zeker niet de vereiste hoogte maar daar hadden ze niks van gezegd.

Quote:
Originally Posted by LRR
Teaser van de Golf1.info videoshoot:

http://youtu.be/HCH9BQdPRjM

Nice, kom ik ook nog een heel klein beetje in voor.
Reply With Quote
Old 17-05-2012, 23:09
e30_324d's Avatar
e30_324d e30_324d is offline
Forum Regular

spot de mooie Nederlandse auto's in volgend leuk filmpje: http://vimeo.com/42289607

BMW 3er E30 324d shadowline edition
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Reply With Quote
Old 17-05-2012, 23:15
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by e30_324d
Moet een wagen dan echt zo absurd laag liggen om mooi te zijn?

Nee
Reply With Quote
Old 18-05-2012, 01:39
e30_324d's Avatar
e30_324d e30_324d is offline
Forum Regular

en een KULTWERK @ Wörthersee trailer: http://www.youtube.com/watch?v=aLh6Z-_ec_E

vraagje aan het admodteam; waarom voegen jullie geen youtube & vimeo tags toe?

BMW 3er E30 324d shadowline edition
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Reply With Quote
Old 18-05-2012, 09:17
Der Ghopmeister's Avatar
Der Ghopmeister Der Ghopmeister is offline
Married to PC

Reply With Quote
Old 18-05-2012, 09:38
vagspass vagspass is offline
VW Addict

Default !

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister

geeft zeker mijn worthergevoel weer!!
Old 18-05-2012, 21:34
jordthemen jordthemen is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Ma®tijn
Ik heb er ook1 gehad, zette mijn air nog omhoog maar hij had natuurlijk allang gezien dat ik veel te laag reed.
150eu mocht gelukkig gewoon (hoger) doorrijden zonder verder gezeur.

ik mocht gewoon door rijden na dat ik de air omhoog gezet had
kreeg aleen 25 euro voor 20 km te hard
Reply With Quote
Old 19-05-2012, 09:20
DannyGTI DannyGTI is offline
VW Enthousiast

Nog een aantal online gezet:

Alles staat op www.dubnutterz.com
Reply With Quote
Old 19-05-2012, 17:28
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Hier een aantal foto's van mijn kant.

De rest staat hier:

http://flic.kr/s/aHsjztbwHf
Old 19-05-2012, 18:56
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...

Quote:
Originally Posted by ErikvanBilsen
Nice, kom ik ook nog een heel klein beetje in voor.

Ik had je kentekenplaat ook voorbij zien flitsen Erik.
Old 19-05-2012, 22:22
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore

Ben er ook net weer gistermiddag hebben dronken Duitsers richting reifnitz mijn auto nog ff getrakteerd op een bierdouche ga volgend jaar ook een week eerder die gasten verzieken gewoon het hele feest
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
Old 20-05-2012, 00:08
frankie6k frankie6k is offline
Forum Newbee

Voor mij was dit de laatste keer vond het sowieso al een stuk minder druk maar de politie sloeg echt alles. Aruniq mocht vanaf woensdag morgen niet meer rond rijden in Oostenrijk of moest alle originele onderdelen erop zetten anders zou hij mee naar het bureau moeten en kon het makkelijk oplopen tot 1000euro boete. Hij kreeg 140euro boete omdat het zijn auto was en omdat een vriend van hem reed kreeg hij die ook nog eens. zou eerst 230euro de man zijn maar liet de boete voor de velgen en banden achter wegen en kreeg alleen voor de open luchtfilter, voorlampen,xenon verlichting en achterlampen omdat die niet tuv gekeurd waren. Op de terug weg bij Munchen aangehouden kregen Aruniq en ik ook allebei 80euro boete voor de achterlichten. die van mij waren zwart gespoten en in die van Aruniq zaten geen reflectors. En dan hadden we nog een snelheids boete van 20km te hard in oostenrijk 25euro. totaal zijn we uitgekomen op 465euro aan boetes. maar zo te horen mogen we blij zijn dat we de auto's nog hebben.

Aruniq zijn auto hadden we maar bij het huisje laten staan tot vanmorgen en gelijk de auto weg opgereden richting duitsland.

Last edited by frankie6k : 20-05-2012 at 00:12.
Reply With Quote
Old 20-05-2012, 08:17
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore

465 aan boete is toch een koopje als ik zo lees wat er allemaal mis is met de auto krijg je in nederland niet klaar mag je em gelijk staan laten, ik vind als je die kant op gaat zorg dan iig dat je auto wel aan de regels voldoet je kunt er op wachten dat je gecontroleerd word vooral tupperware auto"s. het meeste stoorde mij dat dronken vernielzuchtige volk daar heb je in de week vooraf geen last van. naja vanavond maar ff een paar pics plaatsen
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
Old 20-05-2012, 08:25
Tiefleger's Avatar
Tiefleger Tiefleger is offline
No personal life

Dat dronken volk, dat heb ik vorig jaar ook wel gemerkt. Reed je met je auto rond 9.30 naar het treffen en sta je te wachten voor de ingang, lopen al die dronken dropjes zo'n 10 cm langs je auto te zwalken. En daar houd ik ook niet echt van.
Golf 2 GTI 84' (origineel ned)
Reply With Quote
Old 20-05-2012, 08:48
a.busser's Avatar
a.busser a.busser is offline
Volksforum Triple Action Donor - Paid my piece!

Gisteren ook weer terug gekomen van een weekje Worthersee.
heerlijke week gehad! Oke op woensdag wat regen, maar verder heerlijk weer.
Er zullen best al mooie auto's naar huis zijn geweest, maar ach, die zie ik ergens anders wel weer.
De eerste dagen vrolijk ronde der See gereden, bij de Shell de faaker See en Schieffling wezen kijken.
Geen last gehad van de politie, wat eerder al gezegd is, zorgen dat je de spullen voor elkaar hebt, houdt je aan de regels, rij normaal en ze kijken niet eens naar je.
De laatste dagen in Reifnitz zelf geweest, stond weer genoeg mooi spul!
Vooral op de velden achteraf, tuurlijk waren er dronken gasten uit allerlei landen, maar daar hebben wij ons totaal niet mee bemoeit of aan gestoord, het is net als met Koninginnedag dronken volk hoort er schijnbaar bij...
De auto bleef die dagen netjes achter het hotel, aan de overzijde van het meer staan, dan kan er ook niets mee gebeuren.
Kortom, top week gehad, hoop gezelligheid, hoop mooi spul gezien, en een aardig kleurtje op gedaan!
Old 20-05-2012, 09:45
Spierings Spierings is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by indewarre
465 aan boete is toch een koopje als ik zo lees wat er allemaal mis is met de auto krijg je in nederland niet klaar mag je em gelijk staan laten, ik vind als je die kant op gaat zorg dan iig dat je auto wel aan de regels voldoet je kunt er op wachten dat je gecontroleerd word vooral tupperware auto"s. :

Rijden inderdaad genoeg auto's rond die niet straat waardig zijn, dan vind ik het zelf geen probleem als je hier een boete voor krijgt.
Heb zelfs een golfje gezien waarvan de achterlichten gewoon wit licht hadden
Reply With Quote
Old 20-05-2012, 10:49
Aruniq Aruniq is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by indewarre
465 aan boete is toch een koopje als ik zo lees wat er allemaal mis is met de auto krijg je in nederland niet klaar mag je em gelijk staan laten, ik vind als je die kant op gaat zorg dan iig dat je auto wel aan de regels voldoet je kunt er op wachten dat je gecontroleerd word vooral tupperware auto"s. het meeste stoorde mij dat dronken vernielzuchtige volk daar heb je in de week vooraf geen last van. naja vanavond maar ff een paar pics plaatsen

De grote grap is dat ik een tuv certificaat bij me had, maar dat was volgens die politiepet niet geldig?! Ik ben vooral blij dat ik met de ketel terug thuis ben gekomen, hebben daar ook met lui gepraat waar al auto's van in beslag waren genomen, daarnaast gaat het ook niet meer over een controle, die mongolen lopen fijn hun zakken te vullen. in de eerste instantie was mijn verlichting niet in orde, prima, heb ik vrede mee, ik kan er 100% inkomen zeker met die bergweggetjes daar. Vervolgens merkt ie dat ie geen kant op kan omdat ik volhoud dat deze auto zo gekocht is, en in deze opstelling al jaren naar Oostenrijk is gekomen zonder problemen. Dan gaat ie verder zoeken en dreigen dat ie anders meegaat naar het bureau.
Wat er allemaal mis is, het is natuurlijk maar net wat die aap onder mis verstaat, er liggen standaart Audi velgen onder, met Dunlops, profiel zo goed als nieuw, niet eens getrokken, alles valt netjes binnen de kast, toch vind meneer dat deze banden niet goed zijn?!

Ik ga niet meer met de auto die kant op, als ik zie waarvoor ik hem moet laten staan, en zie wat er vervolgens 's avonds bij de Shell voorbij komt, daar zakt me de broek van af, om nog maar te zwijgen dat de bekeuring gewoon op een kladblokje word ingevuld.

@ Frankie6k: de boel is gekeurd en had een certificaat maar dat was volgens die pet niet geldig.

Last edited by Aruniq : 20-05-2012 at 11:04.
Reply With Quote
Old 20-05-2012, 13:06
Crosne's Avatar
Crosne Crosne is offline
Volksforum QUATTRO Donor Opperrrrr VW-Speed

Send a message via MSN to Crosne

Ik heb een heerlijke 10 dagen gehad. Auto heeft het goed volgehouden, maar het is bij lange na niet meer wat het ooit geweest is. Dit was voor mij de 9e keer, 1e keer was in '95. Wat het maar weer zoals toen :P

ben nu druk met foto's online gooien op www.vw-speed.nl en www.dubnutterz.com.
Een grote lading staat inmiddels al online, maar er komt nog meer bij.

..::WWW.DETAILSCHUUR.NL::..

Quote:
Originally Posted by sixpack
Chris/opper heeft altijd gelijk !
hij is tenslotte 100 jr oud
Reply With Quote
Reply

Posting Rules