![]() |
|
|||
|
|||
![]() heren, setje cosmics 13bij 5,5 steek 4 maal 100.
staan ook op MP. voor 200 gaan ze naar een nieuwe eigenaar |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey, die waren al gespot hier op het forum
![]()
|
|||
|
|||
![]() haha ja ik zag het al, ik denk ik ram ze er maar even op.
ik weet niet of er hier iemand zit die heerlijk kan painten of photo shoppen maar volgens mij best coole retro velgjes. ohja ik wil ze eventueel ook wel ruilen tegen verbreed staal voor onder mijn jetta |
|
||||
|
||||
![]() stijn heeft ze toch voor onder zijn ponton?
die waren afgedraaid en gepolijst |
|
|||
|
|||
![]() ja onder de luchtgekoelde weet ik hoe ze eruit zien, maar 13"onder een lucht koeler???
dacht eerder retro style voor onder de golf ofzo |
|
||||
|
||||
![]() ff hoeren dan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Beter dan Yab Yum
![]() Ik heb 2 fotos van mijn Cosmics die onder een auto zaten Alleen niet digitaal .. zal er morgen een foto van maken bij daglicht en posten |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb nog een setje verbreed 13" in de aanbieding, met slechte banden. Wat is de ET-waarde vande velgen?
|
|||
|
|||
![]() ik zal morgen even kijken.
en hoe breed zijn de 13" jetsers als ik vragen mag? ohja, Stijn hele mooie velgen moet ik zeggen, het zijn zeker wel 15" of wat? gepolijst is de bom en de spies naafdeksels mogen er helemaal zijn. |
|
|||
|
|||
![]() Ga ik vandaag ook ff voor je nameten, dacht 7J.
|
|||
|
|||
![]() ik heb eens even gekeken maar er staat van ET niks op de velg. dus ben ik mar even met mijn wiskundig inzicht, talenknobbel, en zakjapanner aan de gang geweest en kwam op 28
|
|
|||
|
|||
![]() Ok, bedankt. Waar een talenknobbel al niet handig voor is
![]() Zal vanavond voor een foto en wat meer info zorgen.
|
|||
|
|||
![]() Ik kom uit op: 7,5J x 13 et ±30. Velgen allemaal netjes, maar zouden opnieuw gespoten moeten worden.
Hier een foto: foto Als je interesse hebt, laat maar weten via mail/PM.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog verbreed polo 13 inch liggen met dunlop sp erop, 7j voor, 8j achter.
Ik heb op het moment geen betere fot. Mocht je interesse hebben dan maak ik er even een in de schuur. |
|
|||
|
|||
![]() hey als de banden nog goed zijn heb ik zeker intresse
|
|
|||
|
|||
![]() evilnyntje ben je boven??
geen reactie meer van de heren voor de ruil met 13" verbreed. ok 150 euro voor de liefhebber. of uiteraard een leuke ruil van alu velgen om mijn jetta te pimpen, of spijlbus (55) equip of 181 leger gerelateerd. WIE MAAKT ME LOS Last edited by DVD : 31-03-2005 at 23:49. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog zeker interesse, wachtte eigenlijk op een reactie van jou
![]() Had je gemaild, met telefoonnummer.