![]() |
|
|||
|
|||
![]() Joi ik heb een golf 1 cabrio uit 1983 kunnen ze er hier ook op??
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry voor mijn lange afwezigheid in dit topic. Morgen beantwoord ik alle vragen via pm. Ik hoop binnen 2 weken weer een nieuwe voorraad shims te hebben.
Zodra ik ze heb, laat ik het in dit topic weten! Roel
|
||||
|
||||
![]() Zijn deze dingen veiliger als een ringetje op de onderste 2 bouten van de astap?
Daardoor gaat je astapje ook schuin staan namelijk |
|
|||
|
|||
![]() een ringetje ertussen werkt tch niet
![]() je moet toch kunnen bepalen hoe schuin je hem zet, met deze dingen kun je precies bepalen hoe je hem moet zetten. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom zou dat niet werken? een std ring is 2 mm dik. Dat op de onderste 2 bouten. Dan heb je hem ook schuin, wil je hem schuiner? meer ringetjes er tussen.
Er zijn ook wel plattere ringen, shims..... Volgens mij is dat in principe het zelfde als zon plastic plaatje er tussen. |
|
|||
|
|||
![]() schuin schuiner werkt toch niet. je moet toch uitlijnen en kijken hoe je wielen staan. die staan waarschijnlijk niet exact hetzelfde.
dan bepalen hoe je ze wilt hebben en dan de cambershims ertussen in de juiste stand. als je een schroefset monteert is het toch ook niet monteren naar beneden schroeven alles vastzetten en rijden maar. |
|
||||
|
||||
![]() Nee want dan ga je hem uitlijnen daarna, elke keer dat je m hoger of lager zet.
Maar je hebt gelijk dit soort werk zou je met een uitlijnbrug moeten doen. Maar denk dat er een hoop zijn die het niets intereseert of de auto fatsoenlijk is uitgelijnt of niet....Die schroeven maar raak zonder uit te lijnen. Dan maar een bandje meer of minderr.........50 euro voor het uitlijnen hebben ze dan vaak niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat het probleem is met een ringetje hier en daar is dat als je een auto verlaagt de achteras 'verdraait'. X X. Naar X
X X X X X Dit is wel overdreven gezien hoor. Maar om het even duidelijk te laten zien.
|
||||
|
||||
![]() Ik begrijp m, na het zien van je plaatje.
Zullen deze plaatjes toch wel een heel stuk beter zijn ja |
|
||||
|
||||
![]() Wat dacht je van de wegligging met regen .. je loopvlak halveert zowat in rechtdoor
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je helemaal gelijk ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb het op mijn golf met 165/50-15 en m'n loopvlak halveert nog niet eens een beetje.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb weer een (kleine) partij binnen. €40incl verzenden, voor de geïnteresseerde, graag even een PB sturen!
My EX-project: Golf MK1 G60 Last edited by kwaroks : 21-08-2012 at 15:09. |
|
||||
|
||||
![]() Upke
|
||||
|
||||
![]() Kunnen naar Dumpd meegenomen worden (vanavond / morgen)
|
||||
|
||||
![]() Up!
|
||||
|
||||
![]() Up! Privedrop €35 incl verzenden
|
||||
|
||||
![]() up!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je nog van die setjes? Groeten,Marcel |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb wel interesse in een setje als je er nog hebt?!