![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren maar weer eens rustig aan in het hobbyhok bezig geweest.
Heb alles weer aangesloten op de zekeringkast van de golf 3 (CE2 kast) en alles werkt weer naar behoren. Nu moet alleen de kabelboom passend gemaakt worden op de stekkers van de golf1 kabelboom, dus van de verlichting rondom, interieurknoppen zoals verlichtsschakelaar, knipperlicht alarmlicht enz. Ik dacht eigenlijk al deze stekkers om te solderen op de golf3 boom. Is dit idee goed of maak ik het mezelf onnodig moeilijk? Dan nog even de schema's. Ik heb beide schema's van zowel de ce2 als de ce1. Echter ik heb een zekeringkast een heeeeel ![]() Ik heb al even gekeken en de meeste kleuren komen wel overeen van de golf1 boom (interieur) en de golf 3 boom (interieur). Alle reacties welkom ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb ze laatst ook gezien op MP, lijken wel een beetje op die van jou..
Leuk project trouwens.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij ben je goed bezig met die kabelboom, zo doen de meeste het.
Jij hebt nog het heeeele oude type kabelboom/zekeringkast ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo we gaan hier eens even flink stof blazen. Door onvoorziene omstandigheden heeft dit project ruim een jaar stilgelegen. De golf heeft die tijd wel heerlijk doorgebracht in een verwarmde garage dus die heeft niets te lijden gehad.
Deze week voor het eerst weer begonnen met het afmaken van de kabelboom. Verlichting werkt ondertussen en ook de alarmlichtschakelaar. Dat was even zoeken, maar doet het nu. De motor start nog niet en ook de tellerbak is nog vrij dood om het klokje na dan. Dit ga ik volgende week maar eens uitzoeken. Maar we zijn weer op weg!! |
|
|||
|
|||
![]() Erg leuk dat je er na zo'n lange tijd toch weer mee verder gaat, tof!
Succes ermee!!
|
||||
|
||||
![]() Thanx. Dit project gaat tot een goed einde komen. Dat was altijd de bedoeling en is nog steeds de bedoeling
![]() |
|
|||
|
|||
![]() jammer dat de meeste foto's het niet doen
|
||||
|
||||
![]() Ik zie het inderdaad. Ik zal binnenkort even wat nieuwe foto's gaan maken.
|
|||
|
|||
![]() En hoe staat het er nu mee??