![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo mensen,
Ik ben al een tijdje geregistreerd maar geen tijd gehad om mij netjes voor te stellen. Ik ben Thijs, 24 jaar en kom uit Emmeloord. Heb mn Golf mk3 1.8 90pk (geheel standaard gekocht) nu bijna een jaar en ben nog steeds druk bezig van alles er aan te doen. Wat heb ik tot nu toe allemaal gedaan: Heldere verlichting rondom, Embleemloze grill, Schroefset, Origineel gekuipte stoelen, Wat audio hier en daar, Licht metalen velgen. Sporteinddemper Al dat gepraat is natuurlijk niet zo leuk zonder plaatjes: ![]() ![]() Zo ziet hij er nu uit. ![]() Mocht je vragen hebben kun je deze altijd stellen Grtz, sushz |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
||||
|
||||
![]() Welkom .
|
||||
|
||||
![]() Welkom op VF!
|
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor het welkom.
even een lijstje met plannen die hopelijk rond de zomer klaar zijn. - APK eind november uiteraard - 2e Dashboard bekleden met leer (kleur weet ik nog niet) - Een leuke set zomervelgjes + banden vinden - Wielkasten achter netjes maken (roestvrij) en rondom wielkast verbreders - CV aftermarket kit monteren - Dorpels dichtlassen Verder zal er op dit pad naar de zomer toe vast nog wel het een en ander hier bij komen. voor nu is het nog maar een lijstje, dashboard heb ik al wel liggen en de CV kit ook. grtz, sushz |