![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat dit het tofste project op het volksforum ooit is!
In een woord; WAUW! Keep us updated!
|
||||
|
||||
![]() Super project Ruud !
![]() Elke keer weer een geweldige update ![]() Respect ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben ik ook weer hoor om nogmaals te zeggen dat dit superduper dikke sjit is!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
+ heul veul!!! |
|
||||
|
||||
![]() Dit project topic is sinds deze week meer dan 400.000 keer bekeken.
![]() En dit was de basis ![]() ![]() Vandaag het vliegwiel besteld , en zal eind volgende week klaar zijn. Gr Ruud |
|
||||
|
||||
![]() Gek he haha . Is een top project
|
|||
|
|||
![]() Juist is helemaal doorlezen.
Prachtig project gewoon !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik alleen al een keer of 100 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuk project ruud
![]() respect voor dit werk. |
|
||||
|
||||
![]() Hopelijk is dit het laatste stukje plaatwerk, wat slecht is
![]() Maar ook dat is weer overwonnen, en tevens het nieuwe vliegwiel maar even op foto gezet. Morgen eens de versnellingsbak passen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi speelgoed weer, leuk om te zien hoe die was
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Wat een project...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit Ruud!
|
|
||||
|
||||
![]() Echt super projectje hoor.
maar officeel hoort hij niet bij het watergekoelde gedeelte dan als ik dat motorblok zo zie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gij bent wel goed bezig jonghu
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ach ja, je word een dagje ouder he ![]() Morgen gaan we met de fridolin het 9e bouwjaar in, ik zal hem morgen eens flink de goede kant op sturen, ik heb er weer de hele dag vrij voor gemaakt. ![]() Ik heb deze week een strakzetter gevragen om te assisteren, maar deze had geen tijd voor zo'n klus. ![]() ![]() Ben al wel rond met het blad, wat hem als eerste gaat publiceren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Airmighty..
Geweldig met welke stappen je weer bezig bent
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=Ruud]Ik heb deze week een strakzetter gevragen om te assisteren, maar deze had geen tijd voor zo'n klus.
![]() ![]() [QUOTE] wiltegen die tijd best wel assisteren ![]()
|
||||
|
||||
![]() De motor en bak zijn aan elkaar gekoppeld en het past perfect
![]() De krukas sensor moet nog wel in de bak gemaakt worden, allen weet ik niet de exacte lokatie kwa grades en konden ze me dat ook nog niet vertellen. ook weer wat delen binnen, waaronder het volkswagen achter embleem. De motor beschermkap voor tussen de inlaten. ![]() Rubberre strips voor de schuifdeur rails En langere vliegwiel bouten voor het geheel compleet te maken. Vandaag ook een set gebruikte T2 spiegels gekocht, om eens te kijken hoe die staan. Gr Ruud |
|
||||
|
||||
![]() hé mischien domme vraag maar je (u) wilt over een klein halfjaar klaar zijn ,wat word dan je volgende project
![]() |