![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die Corsa dingen zijn wel werkend te krijgen lijkt me, het enige dat problemen kan geven zijn de snelheid en diagnostische in/output. Die snelheid is gewoon een kwestie van een pulsgenerator die je kan regelen, of vast op een bepaalde bekrachtiging zet. Fiat deed dit met de Punto ook, die hadden een "city" knop waarmee het ding allejezus licht stuurde
![]() EDIT; aansluitschema corsa B bekrachtiging; Thick Red -> live feed from battery Thick Brown -> earth Black/Green -> EPS dash light Green -> engine rpm - feed from coil Light blue/red -> speed sensor Black -> ignition switched positive Brown/white -> diagnostic feed
Last edited by Audi1981 : 30-10-2012 at 21:47. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ff luchten en de wielophanging afstellen......
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi!
![]() Heb je tussen je schokdempers en stuurstangen genoeg ruimte?
|
|
||||
|
||||
![]() Als je op de foto kijkt lijkt het heel krap maar er zit genoeg ruimte tussen
![]() Ongeveer 10cm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet er trouwens nog iemand een adres voor lichtgewicht Kever deuren?
Had een site gevonden met Polyester deuren maar kan hem niet meer vinden. Weet dat er ook zijn die Carbon of Alloy deuren maken. Zal wel verkeert zoeken maar...... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
www.ronlummusracing.com ![]()
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yup, dat is ie!! Zag trouwens dat CSP dealer is. Zal daar eens informeren. Hebben het niet op hun site staan maar wie weet........ |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een setje mallen ligggen voor poly deuren te maken, ik kan wel eens navragen wat een setje deuren eruit laten maken kost?
|
|
|||
|
|||
![]() Sow dat ziet er bruut uit zeg!
Zal de kever achter niet te zwaar worden door die groter motor en omdat de motor nog achter de achterwielen uitkomt?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zou mooi zijn ![]() Ik hoor graag wat een setje deuren eruit laten maken kost? ![]() Laat maar horen....... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wordt op zich wel zwaar maar denk niet dat het een probleem gaat worden ![]() Het gewicht ligt wel iets verder naar achter en de motor is natuurlijk ook een stuk zwaarder maar ook de wielen staan verder naar achter. Tevens is ie aan de voorzijde ook een stuk zwaarder. Heel de voorwielophanging is behoorlijk aan gewicht en vooral het differentieel. ![]() Zullen zien wat het gehele gewicht gaat worden ![]() Last edited by De Konjel : 09-11-2012 at 22:29. |
|
||||
|
||||
![]() cotsweld racecars in engeland heeft deuren op voorraad uit polyester.
Michael
|
||||
|
||||
![]() ff een spatbord gemonteerd om te kijken hoe het allemaal uitkomt.....
![]() Moet wel een ietsepietsie verbreed worden ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha. Nice
|
||||
|
||||
![]() Hm, "nice"? Ik dacht meer aan "wreed"...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() het topic zojuist is even door gebladerd
![]() wat een bruut ding gaat dit worden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Is there a problem officer?
![]() ![]() ![]() Verkopen ze zulke spatborden wel, of wordt dit ook huisvlijt?
Last edited by Audi1981 : 09-11-2012 at 00:15. |
|
||||
|
||||
![]() Wordt een stukje huisvlijt denk ik
![]() Of iemand moet natuurlijk nog een adresje weten...... ![]() Last edited by De Konjel : 09-11-2012 at 21:08. |
|
||||
|
||||
![]() Heb ff zitten googlen maar breder dan 10cm kan ik nog niet vinden
![]() Denk dat de zoektocht meer gericht moet worden op een bedrijf dat spatborden op maat maakt ![]() |