![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou ik heb dus afgelopen vrijdag een Golf gekocht.
![]() ![]() ![]() Dit is 'm. ![]() Nu heb ik een aantal probleempjes met deze auto waar ik niet uit kom. Heb het zojuist geprobeerd te filmen, maar dat is te wazig. Ik zal het daarom met tekst proberen. Het eerste probleem: Wanneer ik de auto start, en de kachel aanzet, komt er een hoop herrie uit de kachel. Dit is na een minuutje zo ongeveer wel verdwenen, maar bij het starten van de auto toch erg irritant. Het tweede probleem: Wanneer ik in de eerste versnelling, of in de achteruit rijd met koude motor (denk dat het alleen bij koude motor is), en ik de koppeling laat komen en voldoende gas bij geef, gaat de motor ontzettend schokken, haperen en stoten. De hele auto schud mee. Als ik 3.000 toeren maak heb ik dit probleem niet. Wat kan dit zijn? Heb het geprobeerd te filmen, maar daar kan je het niet goed horen. Iemand die kan helpen?
|
|||
|
|||
![]() zou kunnen dat er een boogiekabel of boogie kapot is.
|
|
||||
|
||||
![]() kon het niet laten..... ![]() probleem 1,denk dat je kachelmotor gaar is? probleem 2,geen idee.....begin even met regulier onderhoud.
|
||||
|
||||
![]() mooie pekel bak haha
zoals gerben zegt prob 1 kachel motor prob 2 vermoed je veren in je kopplingplaat als er 1 of meerdere stuk zijn . gaat hij als ware happen met optrekken ,, hoop dat wat anders is anders moet je bakje erachter weg , succes ![]() Last edited by Richard : 02-12-2012 at 22:15. |
|
||||
|
||||
![]() Ja, zo'n vermoeden had ik ook al.. Ik zal er wel even mee langs het werk, even zien wat die lui er van zeggen. Veul gas geven helpt wel, kom ik de winter ook wel mee door.
![]() En zal dan ook wel even naar de kachelmotor kijken, wordt overigens wel erg lekker warm, misschien dat er iets tussen zit of zo? En om daar bij te komen moet ik even het middenconsole weghalen toch?
|
||||
|
||||
![]() nee zit achter het dashboardkastje,kun je er zo uithalen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn mk2 met nz blok had hetzelfde, schokken met op laten komen van de koppeling. Daar leer je wel mee rijden
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je hoeft er zelfs niet eens een stukje gereedschap voor te gebruiken ![]() |