Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #161  
Old 27-01-2013, 18:38
WilcoGTI WilcoGTI is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 487
Default

Yep gister. Hij was bij nick
Reply With Quote
  #162  
Old 27-01-2013, 18:40
nielsvwteam's Avatar
nielsvwteam nielsvwteam is offline
Postwhore
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,221
Send a message via MSN to nielsvwteam
Default

Is maar goed dat je nog geen smartphone hebt stef, anders kan je helemaal niet zonder het Forum en Vwtjes, Haha
Reply With Quote
  #163  
Old 27-01-2013, 18:50
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

ik had wel ipad met internet op landdal hehehe, dus kon me wel vermaken. voor die paar uurtje dat ik der was.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb.

Immo off voor de digi 3.8 en me7
Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1


KABELBOOM OP MAAT vag only.
Reply With Quote
  #164  
Old 27-01-2013, 19:16
WilcoGTI WilcoGTI is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 487
Default

hahaha begin je ook al te trillen als je een paar uur het forum niet open hebt gehad? :P
Reply With Quote
  #165  
Old 27-01-2013, 19:43
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

denk dat jij meer op forum zit als mij , nu weer ontopic.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb.

Immo off voor de digi 3.8 en me7
Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1


KABELBOOM OP MAAT vag only.
Reply With Quote
  #166  
Old 29-01-2013, 23:04
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

vanavond ff weer met wat bedrading bezig geweest onder andere brandstofpomp aangesloten, alleen nu zit ik nog ff met de tankmeter, deze werkt precies andersom in combie met de golf 1 vlotter, draadjes omdraaien werkt niet weet iemand zo de oplossing??? denk zelf gewoon weerstand van meten en dan weerstandje tussen de draad plaatsen. of gaat dit niet werken aangezien de weerstand variabel is. thanks alvast. oja en voor die gene die nog een setje nieuwe sparco stoelen zoekt + onderstellen voor golf 1 pb maar ff, ik ga denk ik toch voor wat anders.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb.

Immo off voor de digi 3.8 en me7
Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1


KABELBOOM OP MAAT vag only.
Reply With Quote
  #167  
Old 29-01-2013, 23:08
kevinholtkuile kevinholtkuile is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 9
Default

stoel frame ziet er strak uit stefan! plaatwerk is morgen klaar als goed is
Reply With Quote
  #168  
Old 30-01-2013, 22:37
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default


zo na lang zoeken een passende en bestaande radiateur gevonden, alleen moeten eigelijk mijn aansluitingen allebij links zitten, zou ik gewoon het rechter gat dicht kunnen lassen, linker eindtank inslijpen en een schotje inplaatsen op de helft van de eindtank, zodat het koelwater eerst naar rechts toe moet, en dan door de onderste helft weer terug kan, anders ben ik bang dat de koelvloeistof de weg van de minste weerstand gaat zoeken en dus zo van boven naar onder door de linker eindtank stroom ipv eerst door het koelblok.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb.

Immo off voor de digi 3.8 en me7
Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1


KABELBOOM OP MAAT vag only.
Reply With Quote
  #169  
Old 30-01-2013, 23:34
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam

zo na lang zoeken een passende en bestaande radiateur gevonden, alleen moeten eigelijk mijn aansluitingen allebij links zitten, zou ik gewoon het rechter gat dicht kunnen lassen, linker eindtank inslijpen en een schotje inplaatsen op de helft van de eindtank, zodat het koelwater eerst naar rechts toe moet, en dan door de onderste helft weer terug kan, anders ben ik bang dat de koelvloeistof de weg van de minste weerstand gaat zoeken en dus zo van boven naar onder door de linker eindtank stroom ipv eerst door het koelblok.

Nice!
Reply With Quote
  #170  
Old 31-01-2013, 00:37
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 935
Default

Past de radiateur van een Seat Ibiza cupra niet? Die heeft de aansluitingen aan 1 kant zitten, en past geloof ik ook alleraardigst in het voorfront...
Reply With Quote
  #171  
Old 31-01-2013, 08:32
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default

Waarom laat je geen buis onder of over de radiator heen lopen om de flow van de radiator niet te veranderen.
__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote
  #172  
Old 31-01-2013, 10:22
Jeff's Avatar
Jeff Jeff is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,202
Default

Stuur op www.vwforum.nl MK2-VRT eens een berichtje. Stephan kan van Mk4 tellers de eproms herprogrammeren zodat deze ook de waardes van een mk2 vlotter kunnen meten. Misschien is dit voor een Polo teller hetzelfde. Ik zou zeggen probeer het eens.
__________________
Groeten van Jeff
Golf 1 cabriolet 2.0 8V
www.Golfcabrio.com
Alles voor de Golfcabrioot!
Reply With Quote
  #173  
Old 31-01-2013, 11:04
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2007
Posts: 617
Default

Mooi project!! Helemaal fan van het dashboard werk. TOP!!
__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One
Reply With Quote
  #174  
Old 31-01-2013, 13:32
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 7,569
Default

Nice job !!!
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster)
Reply With Quote
  #175  
Old 31-01-2013, 16:02
Swen91 Swen91 is offline
Forum regular
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 71
Default

Zie nu pas dat je een topic hebt aangemaakt.
Je bent al mooi opgeschoten Stefan, ik kom ook nog wel keer langs kijken
Reply With Quote
  #176  
Old 31-01-2013, 17:33
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

@ bleupower ik heb hiervoor met een radiateur van een cupra gereden alleen past dit niet meer, ivm mijn motorkapslot. deze is kwa hoogte precies goed.
@ da-bart dat zou ook nog een optie wezen. zal is ff gaan kijken wat er mogelijk is.
@jeff ik zal is ff kijke wat ik doe, zal hem is ff mailen bedankt voor het meedenken
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb.

Immo off voor de digi 3.8 en me7
Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1


KABELBOOM OP MAAT vag only.
Reply With Quote
  #177  
Old 01-02-2013, 19:44
timk1's Avatar
timk1 timk1 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 435
Default

he stef, van welke cupra is dat dan?ik kan er niet een zo laag vinden en met de aansluitingen aan de linkerkant.
__________________
mk1 v6 24v in aanbouw
Reply With Quote
  #178  
Old 01-02-2013, 20:39
nielsvwteam's Avatar
nielsvwteam nielsvwteam is offline
Postwhore
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,221
Send a message via MSN to nielsvwteam
Default

@ timk1:
Die van een Seat Ibiza Cupra 2.0 16V uit '99

Deze past alleen niet onder het front, deze gebruiken we altijd als we een 20vt inbouwen maar dan komt ie tussen het front en de motor en dat wil dus niet bij een R32 ivm de ruimte die er niet is.
Reply With Quote
  #179  
Old 09-02-2013, 19:28
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

zo afgelopen week de motor weer gedemonteerd, en alles wat in het motorruim zit. en alle lasnaden glad gevreest, kitnaden allemaal er afgestoken en geborsteld. vandaag kleine klusjes aan de mk 1 gedaan. en ff mijn versnellingsbak uitelkaar gehaald, helaas bleken hier meerdere tandwielen van beschadigd te zijn. zal morge ff paar foto s maken, was vanmorge mijn camera vergeten.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb.

Immo off voor de digi 3.8 en me7
Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1


KABELBOOM OP MAAT vag only.
Reply With Quote
  #180  
Old 09-02-2013, 19:30
johan-k's Avatar
johan-k johan-k is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 488
Default

Ga je de versnellingsbak reviseren of komt er een andere achter te hangen
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum