![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor dat geld koop ik liever een 911 GT3 RS, geen vw
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ondanks de prijs, blijft het wel een enorm mooie bus!=D
|
|||
|
|||
![]() ooit een keer een serie gezien die heette ChasingCarClassics, daar ging een volledige gerestaureerde Samba weg voor dacht ik: 66000 euro.
En die was echt mooi!!!
|
||||
|
||||
![]() die heeft dat bedrijf ook gezien denk, vandaar de veel te hoge prijs!!
|
|
|||
|
|||
![]() mag weg hoeft niet
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee het was 200.000 dollar!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was idd 200.000, Een karman Ghia ging weg voor 70000 en een T1 dubbelcab 66000, zo als ik het herinner.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan de volledige aflevering niet vinden maar het ging om deze 2 auto's EDIT: aangezien ik steeds de melding krijg dat de video niet geladen is hier de gewone link klik
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 27-02-2013 at 09:12. |
|
||||
|
||||
![]() Heb die aflevering ook gezien en bij die doka liep de kwijl uit mijn mond man !
Wat een mega vet ding is dat ![]()
|
||||
|
||||
![]() adv bestaat niet meer
iemand hier op het forum hem opgehaald???? |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuke bus, slechte advertentie.
Wordt verkocht door een fiat dealer welke ook een ferrari in de verkoop heeft en ook door kieft en klok ![]() Veel geld voor zo'n bus maar is ook een vroege 23 raams met een erg dure motor....
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 28-02-2013 at 00:04. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb voor de helft van dat bedrag wel een bus..krijg je er een ovaal vouwdakkever bij..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat het bouw topic van deze niet hier op het forum?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zou idd ook kunnen, herinner me het niet echt meer! ![]() waren wel dikke auto's, dat weet ik wel. Die Karman was met een supercharger dacht ik! ![]()
|
|||
|
|||
![]() bus al verkocht zeker, ad bestaat niet meer.
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() tja
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, ik dacht al dat de bus mee bekend voor kwam! Wat een geld he, niet normaal. Zelfs de T2a Westy's van 67/68 beginnen erg aan de prijs te raken. |