Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 10-12-2012, 22:36
casss casss is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 568
Default

keeper, et is jouw beurt om ons van het verlossende woord te voorzien: "hijstartweer"
Reply With Quote
  #62  
Old 12-01-2013, 17:37
gizmo98 gizmo98 is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 851
Default

up
__________________
VRIJHEID IS EEN VOLGETANKTE Mk2 GOLF
Reply With Quote
  #63  
Old 08-02-2013, 20:16
Keeper Keeper is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 48
Default

Dat zou ik hier inderdaad zeer graag typen, helaas is dit nog niet het geval.

Heb er de laatste tijd ook niet veel meer naar gekeken, examens en dergelijke... En ook staat de garage vol met meubels van m'n moeder intussen, waardoor ik er wat moeilijker aan kan. Al is dat een zwakke uitvlucht.

Wat ik wel nog eens gedaan heb is een andere carbu erop gezet. Ik had namelijk met de vorige gemerkt dat er wel mooi benzine toekwam in mijn carbu, alleen stonden mijn bougies nog kurkdroog, en ook op startpilot reageerde hij niet. (Ontsteking heeft hij wel)

Nu zit er dus een andere carbu terug op, alleen heb ik nu net hetzelfde probleem.

Het enige wat ik kan bedenken is die elektromagnetische ralentiklep daar, die ik gewoon overgeschroefd heb. Alleen, deze tikt wel zeer duidelijk als ik ze bekrachtig, maar dit is geen 100% garantie dat de klep daadwerkelijk werkt zeker?
__________________
"If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem."
Reply With Quote
  #64  
Old 08-02-2013, 20:39
DragonGr Dragon DragonGr Dragon is offline
VW Guru
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 994
Send a message via MSN to DragonGr Dragon
Default

Laat de klep eens los en dat spanning erop, dan zie je hem bewegen (of niet).

Vertoont hij exact dezelfde mankementen bij beide carbs? of toch ongeveer anders?
Reply With Quote
  #65  
Old 10-02-2013, 18:50
Keeper Keeper is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 48
Default

Heb de klep eens getest, en die werkt idd naar behoren.

Inderdaad, met de 2 carbu's exact hetzelfde probleem.
__________________
"If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem."
Reply With Quote
  #66  
Old 03-04-2013, 23:45
Keeper Keeper is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 48
Default

Ja! Hij bolt terug.

Heb hem binnen gedaan in de garage, want ik was het zoeken helemaal beu geworden.

Uiteindelijk bleek er nog ergens een slecht contact oid te zitten in de stroomkabel die op mijn bobine toekomt. Ik had wel een vonk maar geen goede. Ook waren mijn bougies niet meer al te best, het waren nochtans nieuwe maar misschien zijn ze wat verminderd door al het proberen starten, zonder resultaat.

Dit zal in combinatie geweest zijn met een slechte bobine, die ikzelf al had vervangen, en een slechte zekering, die ik ook vervangen had, namelijk de zekering voor de bekrachtiging van die elektromagnetische stationairregelklep daar. (Amai, als je die kan leggen in scrabble... )

Van direct ook de motor eens helemaal laten afstellen, carbu en ontsteking met een strobo. Hij bolt terug als nooit tevoren.
__________________
"If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem."
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum