![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat Zijn dit voor wielen en wat Zijn ze waard
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...Page=mympSeller |
|
|||
|
|||
![]() Zender lijkt mij ook de fake split versie.
|
||||
|
||||
![]() Zenders, en ze zijn niet meerdelig. 250 euro?
|
||||
|
||||
![]() Deze zender velgen zijn eendelig!! Nepboutjes (zitten erin geperst geloof ik). Als de banden maat juist is, 200/250euro, niet?
|
||||
|
||||
![]() ik heb foto gezien dat er moertjes op zitten in de binne kant hoe zit dat dan
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook nog wel zon setje liggen met goede banden
mag weg voor 250 en zijn een delig.ook met een rand van 5 cm diep. deze zijn ook niet meer delig geweest. ik weet een set die 2 delig is die heeft hij zelf zo laten maken. oja bij intresse pb maar
|
||||
|
||||
![]() meerdelige zenders zijn een stuk duurder... en geloof dat die dan 17inch zijn, klopt dat?
|
|||
|
|||
![]() Heb je ook in 15 & 16"
|
|
||||
|
||||
![]() Oké wat levere ze dan op als ze wel meer delig zijn
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Ik weet OZ Racing staat erop, ze lijken er ook op (de OZ rally racing wielen that is) alleen kan ik dan de maat niet plaatsen. Kan iemand mij verder opweg helpen? **edit, ook geen racing hart, compo's of Bridgestone DTM racings zo te zien aan de vorm van de spaken ***Edit 2 ESM zijn het denk ik zonder kapjes
Last edited by Schijthuis : 26-03-2013 at 20:45. |
|
||||
|
||||
![]() heb laatst een setjes BBS velgen van een cabrio gehaald, maar weet verder niks van de velgen..type etc
Iemand een idee ![]()
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand type velg hiervan ?
heb de merk wel maar kan het nergens vinden ![]() op de velg rand staat RW velg maar dus niet te vinden graag hoor ik et !! ![]() ![]() [IMG]foto[/IMG] |
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=klaasgolf2]Weet iemand type velg hiervan ?
heb de merk wel maar kan het nergens vinden ![]() op de velg rand staat RW velg maar dus niet te vinden graag hoor ik et !! ![]() ![]() http://www.tweedehands.nl/auto-onde...-141409697.html |
|
|||
|
|||
![]() want deze zijn nergens te vinden ??
en is 4x108 omte maken naar 4x100 ??? |
|
||||
|
||||
![]() Welke type OZ velgen zijn dit, Ik zoek 4 nieuw / andere 62mm Naafkapjes in het rood
![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze velgen vorig jaar gekocht voor mijn Seat. Kan iemand mij vertellen van wat voor merk ze zijn?
Opvallend zijn de speciale bouten + adapter. Normale wielbouten zijn te groot en passen niet. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welke BBSen zijn dit ook alweer? Dacht eerst RC336, maar die hebben geen driehoekjes boven de naafkap.
![]() Last edited by Rick : 29-04-2013 at 12:28. |
|
|||
|
|||
![]() Rs700?
|
|
||||
|
||||
![]() Mmmm, lijken er wel op. Maar deze waren niet zo "concaved"
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft er toevallig iemand enig idee van welke merk of op welke auto ze ooit origineel hebben opgestaan
de verkoper heeft mij verteld dat hij ze heeft gekocht van iemand die ze altijd onder zijn golf gti had staan het is stale velg met volgende maten 13x6.5j, een steek van 4x100 en heb ook nergens een stempel of iets dergelijks gevonden ![]()