![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor de brandstofpomp?
Groeten |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja, Branstofpomprelais ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nu heb ik net zekeringen ng eens gecheckt, en de relais van de brandstofpomp eindigd op een D
Groeten |
|
|||
|
|||
![]() Als het voor een GTI 8v is met motorcode EV dan moet je een Relais hebben eindigend op een "G".
Even mailen naar boelm, die heeft ze alleen die staan niet op de site. Een nieuwe D erin werkt niet, dat heb ik al geprobeerd die smelt weg. |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt er inderdaad op dat het een relais is. Helaas kun je die van jou niet zo meteen vinden aangezien koud alles werkt..
Honda's uit 90 hebben ook vaak het euvel. Klein breukje die pas merkbaar wordt als het relais warm wordt en binnenin begint uit te zetten. Verklaart waarom je nog kan cruisen. Heb het nog nooit van golfjes gehoord eigenlijk. Succes met je speurtocht . Balen als iets net niet helemaal kapot is. Moeilijk te vinden zo. Groetjes John Last edited by John79 : 30-07-2013 at 08:08. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zoveel Golfjes met een EV Motor rijden er ook niet meer rond denk ik zo ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Relais vervangen, probleem is er nog steeds...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Echt waar! Dat is kut! Eigenlijk zou je nu de pompdruk eens moeten laten meten bij de garage, en thuis kan je natuurlijk zelf controleren of je geen lekke vaccuum slangen hebt. Met rem reininger de slangen na lopen en gaat de wagen dan harder draaien dan is er een lek. Kijk ook de warmdraai regelaar voor op het blok eens na, dat is een alu kastje waar een aanvoer en afvoer leiding zit voor de koudestart verstuiver. Trek daar het stekkertje eens af, of van de 5e (koude start) verstuiver. Scheelt dat bij draaiende motor ? |
|
|||
|
|||
![]() Waar kan ik de vaccuum leidingen vinden?
En waar vind ik die 5e verstuiver? Groeten |