![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb er wel belang bij , wat kost het en nog veel belangrijker hoop niet te ver weg we hebben net die Seat cupra uit het zuiden gehaald viel tegen wat afstand betreft . |
|
|||
|
|||
![]() Leuk project! Zou alleen de kleur meer OEM houden...
VW Passat 3BG TDI '04 VW Bora 2.0 '02 Seat Cordoba Coupe TDI '00 (sold) Skoda Octavia RS '03 (sold) Opel Corsa 1.2 16V '01 (sold) VW Polo 1F 0.9 '80 (sold) VW Polo 1F GT '80 (sold) VW Golf MK2 GTI '90 (sold) VW Golf MK3 VR6 '95 (sold) |
|
||||
|
||||
![]() Plannen zijn super, ben erg beniewd.
..Kawasaki groen zie ik totaal niet graag op een golf 1, maar goed hierover zullen de meningen wel verdeeld over zijn. De kleur die ie heeft is helemaal niet lelijk in mijn ogen. |
|
|||
|
|||
![]() dit ga ik volgen
|
|
|||
|
|||
![]() Inderdaad gewoon een orginele big blok steun pakken zoals arno je aan bied. Als je de 1.1 steun omdraait staat het sleuf gat schuin na boven, wat het net niet is. Gewoon orginele cupra bak behouden. Ff setje steunen bestellen bij bijv epytec.de big blok steun pakken voor distributie zeide en de voorste steun. Dan kun je hem er zo inhangen.
|
||||
|
||||
![]() leuk project
en schone plannen eentje om te volgen Greetz DC |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nog een duidelijke foto van de steun die je moet omdraaien en verplaatsen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bak steun kan je toch ook van een late cabrio gebruiken?
|
|
||||
|
||||
![]() Niet als je de 02A bak gebruikt
|
|
|||
|
|||
![]() Voor de 020 (stangen bak kun je orginele steunen gebruiken. Voor de 02j 02a moet je speciale steunen kopen.
|
||||
|
||||
![]() @ pewi, ik ben zelf ook met een abf inbouw bezig. Ik vroeg me af of je nog tips heb voor het brandstof traject ? Ik heb een pomp bij bolku vandaan welke geschikt moet zijn kwa druk. Moet er nog een opvoer pompje tussen ?
|
|
|||
|
|||
![]() @riendert als je geen gti tank hebt moet je inderdaad een opvoerpompje van een cabrio gebruiken. En 8mm brandstof leiding monteren.
|
||||
|
||||
![]() Kijk aan, dank je wel. Duidelijk, ik zal hiernaar op zoek. Als iemand wat heeft liggen wat KNAP is hoor ik het graag.
|
|
||||
|
||||
![]() motor steun is al verplaatst , nog even vast lassen dan is dat klaar .
![]() Motor is al uit de Seat cupra gebouwd , deze gaan we nu eerst nakijken . ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tip zoek vast een waterpomp poulie van abf van een golf 3. Teminste als je zonder stuurbekrachtiging gaat rijden. Bij een golf 3 zit deze onder de multie riem ivm losse v-snaar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je wel zo weten we weer iets waar we nog geen rekening mee hadden gehouden . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Motor steun vast gelast dat is klaar , al vast ook begonnen met de wielkastranden moeten ook vervangen worden , morgen gaan we er op uit om de passende motor steunen te vinden van een big block zal op de sloop wel te vinden zijn .
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ah dus hier is die cupra heen gegaan, die was net voor mn neus weg
![]() Ik ga namelijk van de winter een zelfde ombouw doen in m'n mk1 jetta Succes ermee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dank je wel bij elke verandering houden we iedereen hier op de hoogte , We zijn nu de motor pas aan het maken , nieuwe verchroomde motorsteunen gekocht in duitsland. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() We zij ook met het chassis bezig spatbordranden aan het in lassen.
![]() |