![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Vraag naar de staat van Glader, door wie gereviseerd en bij welke km stand., Loopt hij stationair even goed koud als warm en verder alles waar je oplet net als bij elk andere auto.
__________________
'99 Impreza GTT 25Stars Edition 350hp Ex: 4x Corrado G60/G60/G60/G60 5x Golf Mk.II GTI/G60/Vr6/1.3/1.6 1x Polo G40 1x Golf Mk.III GTI |
#22
|
||||
|
||||
![]() Dat bedoelde ik met plug n play, en als je klaar bent kan je nog e.e.a. verkopen. En die donor vind je ook wel scherper als je geduld hebt.
Wat r.icky zegt. Staat van G-lader is belangrijk qua kosten verwachting. Liever een platte of verrotte corrado met minder kilometers, fatsoenlijk lopend blok en door bekende gereviseerde lader. De echte specialisten laten zich niet gauw verleiden om een verotte lader te reviseren. En als het even kan, koop een ding wat nog origineel is. Kan je alles zelf uitzoeken ![]() Ik heb beide motoren en geef de voorkeur aan de g60, stukje meer emotie en aan power geen gebrek. Let wel, is al eerder gezegd, het kost altijd meer dan gedacht... |
#23
|
|||
|
|||
![]() En hoeveel km mag zo een g-lader hebben?
|
#24
|
||||
|
||||
![]() Als ze goed onderhoud hebben gehad maakt het vrij weinig uit maar voor een uitgebreide uitleg kan je beter ruud16vG60 een mail sturen.
__________________
'99 Impreza GTT 25Stars Edition 350hp Ex: 4x Corrado G60/G60/G60/G60 5x Golf Mk.II GTI/G60/Vr6/1.3/1.6 1x Polo G40 1x Golf Mk.III GTI |
#25
|
|||
|
|||
![]() mijn mening, maakt niet uit wat de verkoper zegt van de lader, of welke bon er ook bij zit
van als je hem hebt,derect open doen dan ben je zeker mvg
__________________
G60 is in my DNA |
#26
|
|||
|
|||
![]() Zelf open doen?
Of bedoel je binnen doen? |
#27
|
|||
|
|||
![]() als je er geen kaas van gegeten hebt, binnen doen bij iemand die er iets van weet
zijn er wel een paar 3 bekende namen arno lader, ruud16V, peter dg voor belgiê mvg
__________________
G60 is in my DNA |
#28
|
||||
|
||||
![]() Dus even voor de beeldvorming:
je staat bij m'n (sloop)corrado, hebt er geen kaas van gegeten en stelt voor om mijn lader eraf te halen. Omdat je deze mee gaat nemen om hem open te laten maken bij een derde.. Ik sta nu al te trappelen om hem mee te geven in ruil voor jouw 1250 e-tjes. ![]() Sorry maar je zou het moeten doen met een proefrit, drukmeter en een goed gesprek. Ik bedoel maar, een 16v, vr6 of 1.8t gaat ook niet open, turbo's mag je er niet even afhalen, lijkt het je wat kan je het kopen. Stond je nu bij een perfecte g60 waarvoor jij op het punt stond 10k af te rekenen werd het een ander verhaal. |
#29
|
|||
|
|||
![]() Haha nee ik bedoelde eigenlijk of ik visueel kon zien of een lader schroot was ofniet!
Maar zowiezo alsk een koop gaat hij op riviezi Beter voorkomen dan genezen! |
#30
|
|||
|
|||
![]() En aan wat moet de wagen voldoen bij een proefrit?
Nog nooit in een g60 gezeten! |
#31
|
||||
|
||||
![]() Was ook niet rechtstreeks aan jou bedoeld hoor, meer algemene reactie op laders die altijd open moeten
![]() Van buiten kan je het niet zien, je kan wel een hoop horen en de druk verraadt ook iets. Als hij door een van de genoende specialisten wordt gereviseerd, graveren ze vaak een naam en datum. Sommige plaatsen een verzegeling. Er is hier heel veel te vinden via search, kijk eens waar je tegenaan loopt als je die gebruikt. Edit Wat je moet verwachten: als je het gas intrapt, ongeacht welk toerental, instant grijns op je gezicht ![]() Last edited by EnVeeZee : 14-01-2014 at 16:26. |
#32
|
|||
|
|||
![]() Haha ik trapt nu geen gas in en krijg ook een grijns op me gezicht
![]() |
#33
|
||||
|
||||
![]() Je kan een lader wel laten reviseren maar ook dan kan je nog vanalles tegenkomen als haarscheurtjes of oude (slechte) reparaties als laswerk en stiften enz..
Het blijft een gok met een g60 motor. |
#34
|
||||
|
||||
![]() Dat bedoelde ik te zeggen, alleen dan dat het altijd een gok is als je een motor koopt. Zijn al veel 20vt's overleden op weinig kilometers, verstopte zeven en zo is er over elke motor veel te zeggen.
Ik blijf erbij dat een fatsoenlijk onderhouden lader op een normale poulie prima te doen is. Er zijn dan weer geen Chinezen die ze voor weinig namaken maar dat is juist een pré ![]() |
#35
|
|||
|
|||
![]() En ik rijd nu met een 1.3...
Qua motorsteunen hoe zit dat? |
#36
|
||||
|
||||
![]() Quote:
G60 is Aabsoluut goed te doen. ik ken meerdere in mijn omgeving die al jaren probleemloos rijden, zelfs met kleinere poulies en veel vermogen. Alleen zou ik zelf met het oog op een g60 ombouw direct een goede lader bij Ruurd (of ander goed bekend bedrijf) halen en de oude inruilen of evt voor onderdelen. Dan weet je zeker dat je een goede lader hebt en je niet het risico loopt dat je na een bepaald aantal km de boel in puin draait en je hele inlaattraject vol gruis ligt wat misschien je motor ook niet overleeft.. Kost ff wat in het begin maar ik denk dat je dan beter af bent. En de algemene vuistregel, alles gaat en staat natuurlijk met respect en goed onderhoud van je spullen. |
#37
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Onderstel en steunen kan je zo een op een overzetten... Daarom het advies voor een complete corrado, lekker zelf doen. Heb je (bijna) alles wat je nodig hebt. En zo'n ombouw hoort te beginnen met de remmen als je nu een 1.3 hebt ![]() |
#38
|
|||
|
|||
![]() Moet er dak gelast worden ofniet?!
|
#39
|
|||
|
|||
![]() G60 is erg mooi dat geluid is super maar hpu rekening, dat je lader zowiezo reviseerd moet worden door bijv ruud of dat je een compleet gereviseerde moet kopen, omdat je eigen inwendig te ver heen is alla 900 euro. Hoe je het ook bekijkt een ombouw is verre van gratis :-)
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#40
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt wat je zegt, en is niet naar de topic starter bedoelt, maar vele mensen denken dat het bij een golfje 2 eenvoudig en geen ruk kost. wel dat is niet zo en zoal enveezee zegt, vergeet niet de rest ook aan te passen zoals remmen,ophanging, enz zou niet graag met de standaart 1.3 remmetjes rijden met een G60 erin met +- 180 pk G60 koop je met je hart, niet met het idee lekker te gaan sprinten bij ieder stoplicht. en kostenloos rond te rijden ![]()
__________________
G60 is in my DNA |