![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo ff kijken voor de plannen in de zomervakantie!
Mijn ouders zitten 3weken aan het gardameer en hadden nog twee plekken vrij! Nu was mijn idee om rustig aan met de golf naar italië te touren. Na het nodige sleutelen aankomende tijd dan! Zijn er nog mensen onder jullie die bepaalde passen, routes e.d. aanraden! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben vorig jaar geweest. Door de gotthard tunnel. De pass is ook mooi maar iets verder. Zijn in 2x gereden met hotel overnachting ivm kids.
Ouwe golf heeft geen kick gegeven en bepakt en bezakt 1100km op 1 tankje ![]() Oja wel ff een vignet halen voor zwitserland. Kijk je auto ff goed na. Slangen/radiateur/uitlaatrubbers/spanningsregelaar van de dynamo / ashoezen/ banden / remmen enz.. Ik heb toen nog een nieuwe koppeling gemonteerd omdat de oude niet super meer was. Is geen overbodige luxe een goede koppeling ![]() Last edited by Johan1982MK1 : 24-04-2014 at 18:07. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja ik vind het wel gaaf om te doen! Ik ben zelf 19 mijn vriendin is 17! Kan door omstandigheden (heb mijn rug 8weken geleden gebroken) niet mee op de zon zee zuipen vakantie met maatjes! Wil nu met me golfje 2 GTI dus rustig aan richting italië cruisen! Komt sws een nieuwe koppeling in heb een nieuwe carterpan en klepstoters vd week binnen gehad! Maar is weer eens wat anders! En die heerlijke bergwegen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Paar fotos, heb je een beetje een idee.
Wij zaten in noord Italie (porlezza) en je hebt daar veel mooie stadjes als menaggio, belaggio en er valt heel veel te zien oa watervallen, balkon van italie, como meer enz... totaal iets van 3400km gereden met de golf2 diesel ![]() ![]() Last edited by Johan1982MK1 : 24-04-2014 at 18:53. |
|
||||
|
||||
![]() Absolute aanrader is om de weg langs het westen van het gardameer af te rijden.
Hier kun je vaak mooi over het gardameer uitkijken en rijd je ook door mooie dorpjes. Halverwege deze weg kun je dan een afslag nemen en een schlucht in rijden. Dit gaat soms behoorlijk krap omhoog maar je gaat wel langs zeer mooie watervallen. Dit is een tourritje die op internet te vinden is als een of andere motorroute maar met de auto ook prima te doen. Hier trek je een dag voor uit en je stopt eens op wat plaatsen om een ijsje te eten en te genieten van het uitzicht. Zeker een aanrader! |
|
||||
|
||||
![]() Heerlijke stuurweg ligt bij tremisone. Bergop,met s bochten, uitzicht echt een aanrader.
Google naar eens. Beste weg die ik ooit gereden heb, en ik deed t in een pixo.
|
|||
|
|||
![]() Mooi om te lezen dit! Respect met je golfje naar italië met twee kids achterin!
Ga morgen eens een route uitstippelen ofzo! Ja kom zelf al jaren aan het gardameer hebben daar onze boot liggen maar leek me mooi om dit te ondernemen! Nog tips over oostenrijk, of switzerland?
|
|||
|
|||
![]() had ook al wat gekeken naar tourritjes maar staan er zat op ja! eens kijken of de golf dat nog trekt!
|
||||
|
||||
![]() passo manghen stukje ten noorden van garda, was met de motor een fantastisch stukje asfalt
![]() verder wel heel mooi pas wel op voor overstekende koeien :P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
stuk vlakbij tremisone zijn wij ook al eens geweest echte aanrader. Ivm de kinderen zijn wevorig jaar dus naar noord italie gereden. Maar daar ist dus ook heel mooi. |