![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
|
|
||||
|
||||
![]() Vannacht weer heelhuids thuis aangekomen van een zeer geslaagd Worthersee 2014.
De Golf heeft het er helemaal goed vanaf gebracht. Alleen waren er een paar bouten los getrild. Maar na een bout van de startmotor te zijn verloren deze terug gezet en goed aangedraaid, en daarna ook niks meer los getrild. Ook was er een Duitser zo vriendelijk om niet in zijn spiegels te kijken en hem ineens in de achteruit te gooien en hem naar achteren te zetten net toen ik achterhem langs het parkeerterrein bij de Eni op wou rijden. Maar gelukkig zat enkel mijn voorbumper achter zijn wagen en stopte hij gelukkig voor de Golf net optijd. Want ik heb dan ook meer geen krasje opgelopen en hij een gescheurde achterbumper. Alleen het erge was nog dat hij hem gewoon netjes in de vooruit zette en wegreed zonder ook maar sorry te zeggen of te kijken of ik schade had. Dus zijn kenteken voor de zekerheid genoteerd en na een minuut of 5 kwam hij klagen dat ik niet achter hem langs had moeten rijden. Want nu had hij een scheur in zijn achterbumper. Op de terugweg haalde mij een Golf 1 Pirelli en een Passat 3BG in, iemand van hier? Hier dus enkele foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() En bij de lokale garage een kijkje gaan nemen: ![]() ![]()
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 22-05-2014 at 16:56. |
|
|||
|
|||
![]() hele dikke golf!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wielen zijn echt cool
|
||||
|
||||
![]() Thanks,
Ben zelf ook echt extreem blij met het resultaat van de velgen. Ze hebben wel al aardig te voortduren gehad deze trip. Ben op de heenweg met 2 wielen losgekomen zo leek het wel. Door een enorm mooi stukje asfalt zag je de voorkant gewoon echt omhoog komen. En rondom de Worthersee is de weg nu ook niet van hoogstaand niveau op stukken. Maar nu komt dat natuurlijk ook omdat de wagen knetterstug is. Heb geen omgeklopte of aan geslepen wielkast randen en niks loop aan, ook niet met sturen of wat dan ook. |
|
|||
|
|||
![]() dat zijn wel erg coole en orignele wielen! weer is wat anders
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's hoor Erik
![]()
|
|||
|
|||
![]() http://vimeo.com/96592045
2:45 zijn volgens mij jou velgen!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat klopt volgens mij helemaal! |
|
||||
|
||||
![]() Thanks heren.
En Patrick dat klopt inderdaad. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2:27 staat ie ook ![]() Prachtige mk1! |
|
|||
|
|||
![]() Én op 1:38 is Erik zijn auto aan het poetsen..
|
|
||||
|
||||
![]() Haha scherp Mark.
Kom er stiekem toch aardig vaak in voor. |
|
||||
|
||||
![]() Zo weer een tijdje verder.
Helaas heeft de brandstofpomp het begeven een week of 2 terug. Dus de auto staat nu weer fijn in de winterstalling. En heb ik weer tijd genoeg om dat te fiksen deze winter. Ook ben ik in Doel geweest voor een aantal dikke foto's te maken. Hier het resultaat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Helaas is deze niet helemaal scherp ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's !
Hele fraaie Mk1 ook !
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor! Was t druk daar? En woont er uberhaupt nog iemand? Want ze willen het slopen heb ik gehoord..
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's en wat een dikke golf!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks heren.
Toen we aankwamen was er zo goed als niemand. 1 gast in een camper en 1 andere auto. Toen we gingen was het al iets drukken, maar ook dat viel me nog mee. Was ook een best grauw dagje, maar dat past wel bij z'n dorp als je het mij vraagt. |
|
||||
|
||||
![]() super strakke golf!
leuk om eens een mooie 5deurs te zien. |
|
||||
|
||||
![]() Super mooie mk1...
![]() |