#1
|
||||
|
||||
Dit lag onder mijn auto, wat is het, en waar komt het vandaan?
Even een nieuw topic want ik weet niet of het gerelateerd is aan mijn andere probleem.
Dit lag onder mijn auto, en ik heb geen idee wat het is, of waar het vandaan komt. Kan iemand mij helpen? Het gaat dus om een Golf Mk2 met RP motor.
__________________
Current : Golf Mk3 2.0 2E (1995) (Daily) Corrado 1.8 G60 (1991) Ex: Golf Mk2 1.8 RP (1991) Jetta Mk2 1.6 EZ (1985) Golf Mk2 1.9 TDI 1Z (1984) |
#2
|
||||
|
||||
Klem voor de uitlaat toch?
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Aah, dat verklaart waarschijnlijk het rammelen en schuren wat ik hoor Bedankt!
__________________
Current : Golf Mk3 2.0 2E (1995) (Daily) Corrado 1.8 G60 (1991) Ex: Golf Mk2 1.8 RP (1991) Jetta Mk2 1.6 EZ (1985) Golf Mk2 1.9 TDI 1Z (1984) |
#4
|
||||
|
||||
Aan het spruitstuk
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#5
|
||||
|
||||
En een hel werk om het te monteren
__________________
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
#6
|
||||
|
||||
Toevallig deze twee van de week in mijn handen gehad. Mijn zoon bleef met zijn katalysator achter een drempel haken, waardoor deze klemmen eraf sprongen.
Deze zitten dus bij je downpipe
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#8
|
|||
|
|||
Als je het juiste stuk gereedschap hebt dan is het een makkie, 5 minuten om nieuwe te installeren
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, goed te doen en makkelijk zelf te fabriceren. |
#10
|
|||
|
|||
http://www.speciaalgereedschap.nl/p...SPANGEREEDSCHAP
Deze linkt is het gereedschap te koop, ik heb er minder voor betaald trouwens, maar ff googlen doet veel |
#11
|
||||
|
||||
Gewoon een ijzeren strip pakken en daar een soort 'wig' van maken, zodat als je m in de klem tikt metveen hamer hij steeds meer open gaat staan.
|
#12
|
||||
|
||||
Exact, heb ze zo ook gemaakt. Je hoeft ze er niet eens helemaal in te meppen, gewoon uitlaat overlangs helemaal loshangen, naar een kant helemaal drukken, die klem erover, de andere kant op trekken, andere klem erover en klaar.
|
#14
|
||||
|
||||
Volgens mij moet er ook een of ander speciaal vet tussen/op de pakking zodat het geen geluid gaat maken als de motor beweegt in zijn steunen of bij het inveren. Had laatst een soortgelijk probleempje en een goede kennis en VAG-monteur wist dat te vertellen.
|
#15
|
|||
|
|||
Nieuwe pakking ertussen is echt een drama, heb uitlaat van voor naar achteren vervangen. Beetje moeite moet je er wel voordoen, en een extra mannetje erbij doet wonderen!
|