![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste Forummers,
Zoals de titel al enigszins verraad, speel ik met het idee om m'n caddy 3 om te bouwen naar een nieuw model ( caddy 4). Plaatwerk is wel te vinden , maar ik zou dan toch het allerliefste ook de originele xenon units monteren. Het probleem is dus dat je met een caddy 3 op een golf 5 platform werkt, en met een caddy 4 op een golf 6 platform ( correct me if i'm wrong) Dus om de vraag nogmaals beknopt te stellen: Ik wil mijn caddy 3 ombouwen naar caddy 4 , kunnen daar de originele xenon lampen op worden aangesloten ( hoeft natuurlijk niet allemaal officieel , als de led-lampjes en xenon lampen maar werken). Alvast bedankt voor de hulp!!! Groeten Mike |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Beste Mike, Ik heb een vraagje. Ik heb een vw caddy 2004 en heb de caddy omgebouwd naar een caddy 2012 alleen zit ik nu met een probleempje en dat zijn de voorschermen van een nieuw model liggen hoger. Hoe zou ik dat het op moeten lossen. Alvast bedankt. Mvg |
|
||||
|
||||
![]() De puntstukken van de bovenste langsdragers moeten vervangen worden voor het nieuwere type (deze zitten gepuntlast)