#21
|
||||
|
||||
Ik zou eerst eens goed nalopen, btj uithoren waar de verkoper aan zit te denken, en dan een net bod neerleggen.
3000 bij eerste bod vind ik wat veel, maarja afhangkelijk wat de verkoper in gedachte heeft. succes! |
#22
|
||||
|
||||
Zotten (sorry ), tis maar een standaard '83er diesel. Hij ziet er inderdaad heel netjes uit, maar voor 3000 heb je met een beetje speurwerk een GL uitvoering. Of mijn LX diesel als je wilt in eenzelfde staat en kleur. Je zou dit voor een 1750 echt wel moeten hebben.
|
#23
|
|||
|
|||
Barn171 geef je hiermee aan dat je je golf diesel wel wilt verkopen? of begrijp ik je dan verkeerd!?
|
#24
|
||||
|
||||
Ik zou er persoonlijk niet meer dan 5 tot 8 honderd voor betalen. Ik denk te lezen dat jij al een keuze hebt gemaakt en dus gaat bieden met emotie.
Zoals eerder gezegd oude diesels zijn niet meer in trek. Daarnaast wie wil er in oude rot golf van 30 jaar rijden? Alleen wij de liefhebbers.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#25
|
|||
|
|||
ik zou er wel meer voor durven geven! zoek ze maar eens zo! als je er 1 weet hou ik me graag aanbevolen!!
|
#26
|
|||
|
|||
Een unieke auto, maar met de huidige belastingregels weinig waard.
Je kunt zo'n auto eigenlijk niet kopen om weinig mee te rijden, daar is ie met de wegenbelasting te duur voor dan. Als je een hele nette MK1 zoekt om dagelijks mee te rijden, dan begrijp ik dat je er graag een goed bod voor over hebt. Maar ook dan is 3000 euro nogal fors. Ik zou eens met de huidige eigenaar gaan praten waar hij zelf aan denkt, wellicht mag de auto voor 2000 weg oid. |
#27
|
||||
|
||||
Als het nou een GTD was in deze staat ,dan kon ik me er iets bij voorstellen..maar dit is gewoon een kaal Golfje C diesel met een 4 bak..keihard dashboard wit glas en vlakke stoelen..
het enigste wat hij (volgens jou)mee heeft is dat hij roestvrij is..ik denk ook max 1000 euros.. ga er eerst maar eens in rijden..zal het enthousiasme een stuk minder zijn ..het is niet te vergelijken met een (iets) modernere diesel.. |
#28
|
||||
|
||||
Ik ging echt nooit van mijn leven 3000 euro bieden. Ik denk dat die man een vreugdesprong maakt, ik zou laag beginnen met bieden. Je gaat toch niet meteen het maximale bedrag bieden van wat hij waard is. Ik zou beginnen met 1500 ofzo, om niet meteen beledigend te zijn.
|
#29
|
|||
|
|||
mensen makkelijk praten allemaal, maar je zou er maar 1 zoeken zoals mij..
Ik zoek er nog 1 om een tdi in te bouwen (gewoon omdat ik golf1 zo mooi vind ;-) ) maar ik zou zeggen bied ze mij maar aan!! in deze staat voor rond de € 1000,- |
#30
|
|||
|
|||
graag aanbieden :P
|
#31
|
||||
|
||||
@erjan1987
Wellicht als je twee kwartalen eerder was geweest kwamen er leuke modelletjes tussen de 2 en 5 honderd voorbij op MP en ik weet zeker dat de meeste of naar het buitenland zijn gegaan, geknepen of omgebouwd naar benzine. Ik heb toen een paar keer ook staan twijfelen om een leuke diesel als basis te pakken voor een project om wat te gaan bouwen naar benzine of elektro. Nu heb je gewoon pech Erjan. Hoewel de mooiste spullen gaan nog steeds niet via internet die gaan via via. Ga is naar een meeting en praat is met wat mensen hier en daar en zie wat er allemaal op je afkomt en kan kopen. Als ik morgen een originele hollande Pirelli of GTI zou willen weet ik zo 3 personen te bellen en acht ik mijn kans groot dat ik er een heb voor een leuk bedrag.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#32
|
||||
|
||||
Origineel hollandse pirelli gaat nog lastig worden ben ik bang
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#33
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat had omgedraaid moeten zijn maar je snapt wat ik bedoel.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#34
|
|||
|
|||
ja helaas, maar zoek gewoon door (Y)
|