![]() |
|
||||
|
||||
![]() Myn 20v t komt uit n Polo gti uit 2006. Steunen zyn via boltaction o.a te koop.
Heb al met meerdere Golf 1's met 20v t motoren meegereden maar gaat echt hard. Niet te vergelyken met n snelle 8 of 16v. G60 blyft ook ruig vind ik maar vanwege de betrouwbaarheid voor n 20v gekozen. Das n lelyke tegenslag vj dorpel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tt, a3, s3, cupra, golf 4
|
||||
|
||||
![]() 1.8 20vt liggen tegenwoordig wel op elke hoek van de straat.
Als je een beetje budget hebt is dat wel het leukste om erin te hangen, al is een ABF ook gewoon leuk hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel eens meegereden met auto's die turbo hebben, zoals een 200sx. Als de turbo op komt brengt dat direct een lach op je gezicht, en dat geluid
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf 1 1.6 D: Langzaam, hoop rook, zuinig, kost niks, en heel betrouwbaar.
![]() Jetta 1 1.3 4 bak: leuk, niet zuinig, rijd verder prima, en dikke klappen uit de uitlaat als je t contact uitzet tijdens t rijden ![]() Kever: 1.3, Langzaam, leuke reacties, driften in de winter, hoop roest ![]() Jetta 2: 1.6 benzine, rijd prima, betrouwbaar op de carburateur na. Golf 1 1.5 benzine: prima, ga nooit kapot, verbruik 1:10-1:12 Golf 1 1.8 2H cabrio: Rijd beter door nieuwer blokje, goed meekomen met het verkeer in 2015. techniek is ook goed. Golf 1 AFN tdi: Roet=goed, hoop koppel en trekt heerlijk, zuinig 1:21, redelijk simpele ombouw. Golf 1 vr6: Nog geen ervaring mee, maar duurt nie lang ![]() ![]() Alles gebruikt als daily. Jetta 2 is niet van mij geweest, de rest wel. ben nu 22 jr. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaaf lijstje! ![]() ![]() en mijn 1.6 carb rijd wel leuk, maar ik mis gewoon wat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De beleving is vooral leuk en verslavend.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoe zit dat nou precies met een zwaardere motor qua gewicht in een einser? Zie hier toch redelijke veel mensen die er een tdi of vr6 in hangen. Hoor verhalen dat je achterkant dan uitbreekt of je niet goed meer kunt sturen.
|
|
||||
|
||||
![]() Valt wel wat mee. Het is dan misschien niet een ideale cirquitauto maar ik heb een paar maten die ook met vr6 rijden in mk1/mk2 en evert heeft er 1 in zijn caddy 1 en rijdt gewoon goed.
Het is maar net wat je er mee wilt doen. Ik rij zelf met een 2.0 16v op digifant1 van de g60, af laten stellen bij Freddy Cane en gaat als een raket.. |
|
||||
|
||||
![]() Met een TDI in de neus kan je nog erg goed hoeken. Met een vr6 is dat minder. Mijn maatje met een vr6 in de golf 1 ging bij hard insturen eerder rechtdoor dan ik met mijn tdi. Maar ik rij er 99% mee op openbare weg. Die ene keer dat ik op t circuit kom... Het is zeker niet zo dat hij onbestuurbaar wordt. haha
|
|
||||
|
||||
![]() Leukleuk! ABF rijd erg goed! Miss zie ik je nog wel een keer, je woont in de buurt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of gewoon een keer afspreken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan is het ook bij mij in de buurt